Beste mede blowers. Na 10jaar naar de coffeeshop rijden van uit Antwerpen was ik het echt helemaal beu dus heb ik een low budget set up gekocht om zelf een plantje te kweken.
Ik heb momenteel :
tentje : Secret Jardin Hydro Shoot 40x40x120 cm
lamp : 100watt led lamp
Mini fan buis/slang ventilator 125 mm + Can-Lite 150m3 koolstoffilter
Biogreen verwarmings PAD 25x35cm 15watt
en nog een kleine usb fan
Nu mijn vraag. Het was al niet evident deze koolstoffilter in dit kleine tentje aan te sluiten. Maar nu merk ik dat de ventilator enkel van buitenaf de lucht binnen trekt ? Ik heb deze met een combi slang uit het gat boven in de tent gemonteerd.
Nu mijn vraag : Moet ik ook nog een ventilator hebben om de lucht in de tent buiten te krijgen ? Een afvoer ? En zo ja langs welk gat moet dit dan ? Want ik heb momenteel enkel een gat van boven dat dus al gebruikt is en het gat voor mijn stekkers achteraan.
Greets en alvast bedankt !
Ik heb momenteel :
tentje : Secret Jardin Hydro Shoot 40x40x120 cm
lamp : 100watt led lamp
Mini fan buis/slang ventilator 125 mm + Can-Lite 150m3 koolstoffilter
Biogreen verwarmings PAD 25x35cm 15watt
en nog een kleine usb fan
Nu mijn vraag. Het was al niet evident deze koolstoffilter in dit kleine tentje aan te sluiten. Maar nu merk ik dat de ventilator enkel van buitenaf de lucht binnen trekt ? Ik heb deze met een combi slang uit het gat boven in de tent gemonteerd.
Nu mijn vraag : Moet ik ook nog een ventilator hebben om de lucht in de tent buiten te krijgen ? Een afvoer ? En zo ja langs welk gat moet dit dan ? Want ik heb momenteel enkel een gat van boven dat dus al gebruikt is en het gat voor mijn stekkers achteraan.
Greets en alvast bedankt !
Comment