Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project Bonanza 600

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Project Bonanza 600

Korting op 420shop
    600 - 400 - 250image.jpeg

Alvast bedankt

Groeten een mede grower in opleiding.

Last edited by Edje0316; 14 December 2017, 09:30.

Ik heb je andere (zelfde) topic verwijderd.
    Als je een mod nodig hebt kun je altijd op 'rapporteer' klikken onder je bericht.
    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dankje wel QnQ heb niet door gehad dat ie er 2 keer opstond.

Comment

Netjes! ziet er goed uit.
        Als je een softbox hebt lijkt het me verstandiger om 'm ernaast te zetten. Je verliest een hoop ruimte als hij erin hangt.

Succes ik ga je volgen....
        No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

Het is alweer even een tijdje geleden dat ik wat gepost heb maar het was even mega druk met het werk.
          Maar we hebben eindelijk vakantie dus zijn meteen weer aan de slag gegaan met ons mooie project.
          Het begint ondertussen al aardig vorm te krijgen.

Wat moeten we nog doen.

Irrigatie systeem aanleggen ( gardena micro drip)
          Aansluiten aan en afvoer lucht
          Klein beetje schilderwerk.
          Elektra netjes afwerken met gootjes.
          En natuurlijk om niet te vergeten ff 2 brandblussertjes plaatsen.

Zal vast nog wel wat vergeten zijn maar da komen we de aankomende dagen wel achter.
          En dan kunnen we eindelijk beginnen met test draaien.

Hier nog een foto van de setup.

roy Ik heb je advies opgevolgd de box was idd wat groter als ik verwacht had.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

Comment

Ziet er netjes uit! Het ophangen van de softbox lijkt inderdaad ook een goede optie, netjes aan elastieken dus dat zou het geluid moeten minimaliseren.
            1e kweek - Mohan Ram (Done)
            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

Ziet er zeker netjes uit!
              No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

​Zoo het is weer even geleden maar we zijn weer lekker bezig geweest.
                Ondertussen hebben we zo goed als alles klaar om te gaan starten in me nieuwe kweek omgeving.
                Ben momenteel nog even aan het test draaien om de perfecte afstelling te zoeken voor het klimaat in de kast maar ook dat gaat de goeie kant op.
                Zoals je misschien wel ziet op de foto's heb ik tussen de tafel en kast een verwarmingsbuis aangebracht om voetjes van de prinses ook een beetje warmte te gunnen.

Het enigste wat we nog moeten doen is het aanbrengen van het micro drip systeem en wat kleine afwerking dingetjes zoals het schilderen van de softbox maar helaas laat de bestelling nog even op zich wachten.

Hierbij weer wat foto's

Bestand 05-01-18 17 07 55.jpeg Bestand 05-01-18 17 08 18.jpeg Bestand 05-01-18 17 08 36.jpeg

Comment

Ziet er goed uit, tijd dat er wat groens in komt

Succes !
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Heb gister 9 super skunkjes van sensi seeds mogen ontvangen.
                    Ga volgende week starten met ontkiemen.
                    Ben heel erg benieuwd wat de dames me gaan brengen.
                    De dames hebben in ieder geval een mooi onderkomen.

Comment

Heerlijk ! Er staan al een paar (lopende) kweekjes van de SS van Sensi bij de kweekverslagen,

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-aarde-120x120

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...kunk-onder-led

Daar kun je wat ervaringen vinden en wellicht wat tips opdoen.

Mijn vorige ronde was SS van Vision Seeds, ik was er zeer tevreden over. mocht je interesse hebben, mijn verslag is hier te vinden ;

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-cbx3590-led-s
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Thnx ga zeker even lezen alle informatie is welkom ben ook nog maar een rookie.
                        Ga morgen me eerste kweekje knippen 5 x autoflower Frosty Bud die had ik in een 80 x 80 tentje staan en dat is me aardig afgegaan dus ben benieuwd wat deze dames me gaan schenken.

Comment

@Edje wat heb je aan de evsa dimbaar 600 - 400 - 250 watt?
                          Is het niet beter om de gehele kweek gewoon op 600 watt te zetten?

Mag ik ook je lichtschema weten wat je voor deze kweekkast hebt gebruikt?
                          Ik wil namelijk dezelfde halen

Comment

• Stonerr
                            Stonerr commented
                            Editing a comment
                            Als je plantjes jong zijn hebben ze nog niet die grote hoeveelheid licht nodig die de 600w produceert.. je kan best met 250w beginnen merk je strek schakel je hoger en bij de bloei knal je hem op maximum afhankelijk van je kweekoppervlak natuurlijk.. zo bespaar je jezelf een hoop kosten aangezien je in de groei 18h licht geeft en in de bloei 12h..

Hey Stonerr, bedankt voor je advies en uitleg.
                          Dan haal ik de dimmer er mooi bij

Comment

• DannyDeVito
                            DannyDeVito commented
                            Editing a comment
                            hey Nicie wel erop letten dat als je lampen koopt of ze dimbaar zijn want een hps van 250 mag je niet in een evsa steken die gedimd is tot 250
                            op de lucilux dimbare evsa staat het vermeld dat ze enkel dienen voor 600 watt lampen
                            is maar ter info want ik heb hier ook een nieuwe 400 watt liggen die ik kocht voor ik alle informatie had
                            succes

Hey Danny, thanks.
                          Ik heb toevallig vandaag gevraagd per email, als ik die dimmer erbij neem, of ik dan inderdaad een 600 watt HPS lamp krijg, die gedimd kan worden.
                          Ik wil gaan voor de Bonanza 600 HPS van G-Tools.

Hoeveel kweken doe jij met 1 lamp?

Weet iemand waarom die LED modellen zo enorm duur zijn?
                          Die kosten wel 500 euro meer dan HPS.

Comment

Bezig...
                          X