Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1x1 hoeveel plantjes voor ideaal rendement?
Collapse
X
-
Ja, maar da's ook een deftig lampje natuurlijk, als ik die had stond die op veel foto's in m'n verslag
Het is even een investering, maar zo'n resultaat bij een eerste kweekje zie je niet zo vaak.
Dat ligt zeker voor een deel aan de lamp, en die 25L potten helpen ook lekker mee.
Ze hoeven niet al te lang meer zeker ?
Ben je al gestopt met voeding ?
Comment
-
Gewoon normaal water blijven geven tot het eind, zeker niet te nat, en ook niet zo droog dat ze gaan hangen.
Eigenlijk zoals je tot nu toe gedaan hebt, alleen doe je geen voeding bij het water.
Hoe langer je dat doet, hoe zuiverder je wietje wordt, en hoe zachter op de keel.
Droog of donker zetten of de stam splijten is allemaal onzin, dat heeft geen effect als je dat voor een paar dagen doet.
Eind van het verhaal is het jouw plantje natuurlijk, dus ik kijk gewoon met je mee, wat je ook doet.
-
Die stam splijten heb ik vorige week al gedaan in de hoop de THC de hoogte in te jagen.
Dit had ik dan wss beter niet gedaan
hopelijk heeft het geen negatief effect.
Comment
-
Heb de laatste x per ongeluk mijn stam gespleten, van bovenaf een cm of 10 naar onderen en daar kwam ik na x dagen (geen idee hoeveel) achter. Heb er een tieripje om gedaan, verder nergens last van gehad met afbloeien. Geen zorgen, het komt goed Ze staan er goed bij, niet lang meer dan kan het genieten beginnen !
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Posten die 25L potten helpen ook lekker mee.
Als ik zo brutaal mag zijn om dit topic te kapen, ik had toevallig gisteren een kleine discussie (alhoewel elk normaal gesprek met die kameraad uitmondt in een discussie ) over de potmaat. Ik zei dus dat ik de volgende run met 40 l potten wil doen, hij beweert dat te grote potten niet goed zouden zijn voor het resultaat, je kon beter bij 11 l blijven. Ik meen altijd hoe groter de pot hoe beter, hij meent dus ook dat de pot te groot kan zijn.
QnQ Wellicht dat jij mij hier een antwoord op kunt geven ?
Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Een pot kan nooit te groot zijn voor Cannabis.
Dan zou je niet in de volle grond kunnen kweken, want dan is je 'pot' pas echt supergroot.
Ik zou een pot zoeken die bij de groeiperiode en je manier van kweken past.
Hoe je dat weet.....euh, proberen ? Beetje afkijken bij anderen ?
Als je de ruimte hebt, en een paar weekjes extra tijd, gewoon een keer doen.
Als je maat met stekken kweekt en ze 1-2 weken groei geeft kan dat best in 11L inderdaad.
----
Faro Oh je hebt de stam al gespleten, ochja, niks aan te doen dan he..
Let in ieder geval op dat er geen schimmel op komt of een rare kleur ofzo
Ik denk dat je voor dat splijten al een handleiding gevonden had dus dan kun je die het beste volgen.
Comment
-
Hij kweekt inderdaad met stekken, hij woont in Oostenrijk en daar koop je ze net alsof je een pak melk haalt in de supermarkt, gewoon legaal in de growshop. Ik heb zelf de 40 l root pouches gebruikt maar merkte niet veel verschil tov de 11 l die ik nu heb. Was wel met minder licht. Bij een andere kameraad staan de planten onder 400 w HPS en daar zag je ze elk uur groeien onderhand. Het ging mij erom dat hij beweerde dat de pot ook te groot kan zijn en dat dit nadelig uit kan pakken voor de opbrengst terwijl ik van mening was en ben dat de pot nooit groot genoeg kan zijn, wat jij dus nu ook bevestigt. De volgende run wordt dus met 40 l potten. Thnx !
-
Comment