Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
34 graden op zolder bij warm weer...Hoe warm wordt het in de tent? (100x100x180)
Collapse
X
-
Als je de LV tussen de 85 en 90% houdt gaat het lang goed.
Alleen tijdens de bloei wordt zo'n hoge LV een probleem.
Leerlinkjes :
Wat is VPD
De invloed van een onjuist Vapour Pressure Deficit (VPD) op het blad.
Comment
-
Bedankt Q.
Dat verhaal 'begrijp' ik wel, maar je kunt er toch altijd iets aan doen?
Luchtontvochtiger, luchtbevochtiger, luchtinlaat langs koelelementen misschien? Of luchtinlaat met slang naar buiten...
Of zie ik het echt helemaal verkeerdSteek em op steek em in, je mond, en begin...te smoken, roken...
Comment
-
Precies. Kijk wel uit dat ze deze niet van buiten zien.
Mooiste zou zijn als je ook nog koelere lucht kan aanzuigen maar dat is lastig in een flat. Ik groei in de kelder, lucht komt uit de spauwmuur en onder het huis vandaan en ik blaas af uit het kelderraam.
Ow wacht, zolder, jij zit niet in een flat, dat was iemand anders Denk eens goed na of je ergens koelere lucht vandaan kan halen.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Dat is ideaal idd, ik woon gewoon in een hoekhuis trouwens.
Dakkapel is erg lastig om naar binnen te kijken vanaf straat, maar uiteraard zal ik dit ook zelf controleren.
Het zijn 3 ramen naast elkaar waarvan de buitenste open kunnen, dan kan ik toch een slang voor een raam leggen voor invoer, en bij het andere raam voor afvoer?
Edit: ja dat helpt natuurlijk niet als het buiten warm is....
Dan kan ik beter de invoer via de trap een verdieping lager hangen, dat scheelt al snel 10 graden...
-
Comment