Het geurfilter werkt goed. Ik reuk niets zolang de afzuigdeksel erop zit en die trekt er echt wel lucht doorheen. Zodra ik de deksel eraf haal om te kijken hoe het met mijn topjes gaat, dan ruik je het behoorlijk, zoals het ook hoort natuurlijk. Dus dat deel van de droogkast is geslaagd.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Droogkast van Slome Joop
Collapse
X
-
Ik heb hier echt van genoten om het van LR2 te lezen.......
Comment
-
Ipie Bedankt voor de link, dit had ik nog niet gezien.
Het neemt bij mij ook meteen de twijvel weg of wat ik doe wel goed is. Het drogen ging namelijk redelijk snel, door de hoge temperaturen in huis. Toen ik druk was van vakantie, voelde de wiet erg droog aan, dus heb ik het in wekpotten gestopt. Na een dag voelt het al weer een stuk vochtiger, dus het was toch niet helemaal uitgedroogd, nu elke dag even luchten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Slome Joop View PostIpie Bedankt voor de link, dit had ik nog niet gezien.
Het neemt bij mij ook meteen de twijvel weg of wat ik doe wel goed is. Het drogen ging namelijk redelijk snel, door de hoge temperaturen in huis. Toen ik druk was van vakantie, voelde de wiet erg droog aan, dus heb ik het in wekpotten gestopt. Na een dag voelt het al weer een stuk vochtiger, dus het was toch niet helemaal uitgedroogd, nu elke dag even luchten.
Comment
Comment