Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Philips 400w lamp goed?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Philips 400w lamp goed?

Korting op 420shop
    Hallo bij deze heb ik een vraag ik zou graag lijn zien kweek kast gaan maken heb er voldoende ruimte voor en ik zou dan deze 400W lamp van philips willen kopen zou dit een goede lamp zijn?
    Attached Files
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

Geen idee, staat geen informatie bij de link.

Comment

Hoeft ook niet, die zijn goed. Alleen niet erg geschikt voor digitale ballasten. Je weet dat er bij zo'n lamp een ballast hoort want uw bericht doet mij vermoeden van niet.

Comment

• QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Precies.
        Koop eerst een ballast, VSA, EVSA en dan kies je de lamp die daar bij hoort.

• Rodigan
        Rodigan commented
        Editing a comment
        Waarom is die niet zo geschikt voor digitale ballasten? Wil die 400w namelijk straks gaan gebruiken met de evsa (dimmen naar 250) voor de bloei.

Omdat de antenne in een gewone HPS lamp te dun is voor de hogere frequentie (trillingen) die een EVSA gebruikt.
      Dan trekt-ie krom en bestaat de kans dat die het glas gaat raken.
      Als dat gebeurt kan je lamp ploffen. Uit elkaar dus.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Amai, goed om weten! Ik zie dat de antenne van m'n SON-T PIA inderdaad serieus kromgetrokken is. M'n backup GroLux lamp van Sylvania heeft dit niet, maar ik bedenk me dat ik toen nog met een gewone VSA werkte. Ik zal er denk ik eentje van Lumatek (zelfde merk van ballast) kopen. Ik merk dat er op dit forum ook een serieuze shift is naar LED-lampen (COB) met leuke resultaten. Heb precies 't een en 't ander gemist de voorbije jaren Grtjs
        Last edited by Rodigan; 24 June 2018, 19:49.
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

400 watt beschijnt 70 cmbij 1 meter goed 600 1 bij 120 en heeft in verhouding veel meer licht per watt als je de ruimte en hoogte heb zou ik voor 600 watt gaan
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Bednakt iedereen ik had wel al van een ballasts gehoord maar wist niet dat ik deze ging nodig hebben dus bedankt voor de info!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

Comment

• roller
              roller commented
              Editing a comment
              stuur ff prive cara pils fee!
          Bezig...
          X