Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchtbevochtiger

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Luchtbevochtiger

Korting op 420shop
    Ik heb een kleine goedkoope luchtbevochtiger aangeschaft, is het veilig om hem naast jonge plantjes te zetten? of beter op een andere hoge/lage plek?

Het veiligste is als je deze terubrengt naar de winkel

Als je met zaailingen werkt hoef je je niet druk te maken over de luchtvochtigheid, dat is alleen voor stekken.

Wil je m toch gebruiken dan zou ik deze zo ver mogelijk van je afzuiging zetten en na een tijdje controleren of het niet te vochtig wordt, dit is slecht voor je filter en ook electronica houdt niet van water.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
      Het veiligste is als je deze terubrengt naar de winkel

Als je met zaailingen werkt hoef je je niet druk te maken over de luchtvochtigheid, dat is alleen voor stekken.

Wil je m toch gebruiken dan zou ik deze zo ver mogelijk van je afzuiging zetten en na een tijdje controleren of het niet te vochtig wordt, dit is slecht voor je filter en ook electronica houdt niet van water.
      bedankt voor de reactie

wat bedoel je met electronica houdt niet van water? als in niet van de stoom die er van af komt of de kans dat het omvalt?

Comment

Als je je hok te vochtig maakt druppelt de condens zo van de wanden/plafond in je hok, dat kan ook in je apparatuur druppelen. Krijg je kortsluiting van.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Elektronica houdt ook niet van vochtige lucht, en je filter al helemaal niet. Die stopt met werken bij >70% LV
          Een luchtbevochtiger is overbodig als je met zaadjes kweekt.
          Probeer het in ieder geval onder de 60 te houden, dat is al hoog zat.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

oh ok ik had op abndere forums en site gelezen dat ze net van een vochtige ruimte houden jonge plantjes ik maar proberen om de lucht voctheid zo hoog mogelijk te houden :/
            wat raden jullie dan aan van lv ? is tussen de 40 en 50 goed genoeg ?

Comment

Bezig...
            X