Ik heb een kleine goedkoope luchtbevochtiger aangeschaft, is het veilig om hem naast jonge plantjes te zetten? of beter op een andere hoge/lage plek?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Luchtbevochtiger
Collapse
X
-
Het veiligste is als je deze terubrengt naar de winkel
Als je met zaailingen werkt hoef je je niet druk te maken over de luchtvochtigheid, dat is alleen voor stekken.
Wil je m toch gebruiken dan zou ik deze zo ver mogelijk van je afzuiging zetten en na een tijdje controleren of het niet te vochtig wordt, dit is slecht voor je filter en ook electronica houdt niet van water.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View PostHet veiligste is als je deze terubrengt naar de winkel
Als je met zaailingen werkt hoef je je niet druk te maken over de luchtvochtigheid, dat is alleen voor stekken.
Wil je m toch gebruiken dan zou ik deze zo ver mogelijk van je afzuiging zetten en na een tijdje controleren of het niet te vochtig wordt, dit is slecht voor je filter en ook electronica houdt niet van water.
wat bedoel je met electronica houdt niet van water? als in niet van de stoom die er van af komt of de kans dat het omvalt?
Comment
Comment