Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vind ik best knap aangezien het bij mij in de huiskamer al 34gr is. Half huis is van trippel glas waar de zon dik 8 uur vol op schijnt. Echt geweldig! Steeds als ik mijn Samsung Galaxy S7 wil gebruiken moet dat stomme ding eerst een kwartier in de koelkast omdat ie het te warm heeft en weigert te functioneren.
belladonna Raam met 3 lagen glas waar 2 holle compartimenten tussen zitten met stilstaande lucht. Dus de warmte blijft binnen en kan niet via koud glas opgenomen worden en afkoelen. Meeste huizen hebben dubbel glas met 1 laag
stilstaande lucht. Dus trippel functioneert als een soort sauna als de zon er doorheen schijnt.
34 graden bij mij... plantjes staan er een beetje ongelukkig bij, maar dat is eerder het gevolg van dat ze zo goed als oogstklaar zijn...
edit: kom ik net in m'n tent, alles uit ?! Bleek dat mijn thermostaatstekker die als beveiliging dient tegen abnormaal hoge temperaturen was afgegaan... ik had hem ingesteld op 35 graden, maar dit is de eerste keer dat ie die temperatuur daadwerkelijk heeft aangetikt. Gelukkig wordt het morgen weer enigszins normaal.
Comment