Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En met prachtig bedoelde ik niet letterlijk dat het er prachtig uitziet, maar ideaal is kwa omvang, om bijv. een aantal waslijnen te spannen, waaraan ik een berg cannabis kan ophangen.
Dan heeft die ruimte een betekenis, verder doe ik er niets mee.
QnQ ik droog regelmatig op zolder enkel dakraam op kipstand maar wel volledig verduisterd en wel door de hitte van de laatste weken de normale droogtijd van twee weken nu korter Huidige oogst nu bijna droog en wacht om te proeven
Mijn eerste oogst zal niet heel groot zijn, aangezien ik 4 autoflowers kweek.
Dan gebruik ik denk ik voor de helft de droog doos, en de andere helft de kweekkast om in te drogen.
De kweken ernaar zullen zijn met 8 weken groei.
Ik heb dan ook nog de tijd, om weer wat te sparen voor een droogtent met ventilatie.
Want ik wil wel kwaliteit cannabis kweken.
Maar het lijkt mij geinig, om gewoon de boel in de zolder op te hangen aan een waslijn, en ik er dan geen omkijken naar heb, en de besparing van de stroomkosten afzuiging. Af en toe een kijkje neem of er geen sprake is van schimmel, of beestjes.
En anders zo'n strookje gif gebruiken, die beestjes lokt en dood, maar de zolder lijkt mij niet echt een plek waar beestjes zitten.
Dat zou het meest primitieve zijn, en lekker goedkoop, en gebruik ik de zolder eens voor iets.
Comment