Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke togrowled in kweektent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

1. Invoerrechten bedrag

BTW bedrag

Totale bijkomende kosten

Totaalbedrag

Het totaalbedrag van de bestelling is $199 en $40 verzendkosten .
      nu is mijn vraag is dit het totaal bedrag ongeveer geen rekening te houden met de huidige wisselkoers of komen er nog kosten bij

mvg

Comment

Als je het laat opsplitsen in 2 bestellingen betaal je geen invoerrechten, lijkt mij duidelijk.

Er wordt de wisselkoers aangehouden die op het moment van de inklaring geldt, die wisselt dagelijks.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Betalen met paypal en daar euro's wisselen naar dollar. Ik had 1 rekening en betaalde enkel dat standaarbedrag van 26 euro toen ik men volledige set 3590's daar kocht. Die verzending is 40 dollar met TNT of DHL. Daarmee pakte ik voor men voorgroei frame actieve heatsinks en de driver via TME. Betaal je maar iets van een 12 dollar verzendkosten met china air. Die verzenden geen pakketen met dat gewicht van die heatsinks bij. En de arctics kosten maar 7 euro per stuk. De driver rond de 50. 4 keer. 4 3070? Wat kosten ze nog via kingbrite? 22 dollar? Kleine 3 voor de holder. Betaalde op dat pakje niks van invoerrechten, ook al was het meer dan 22 euro. Dan kom ik al op een ander bedrag uit... Dus het kan ook voor een totaalbedrag van 200 euro.

Al ben je sowieso nooit int zak gezet als je alles via kingbrite bestelt. Alleen mogen ze hun lenzen houden. 256 euro in het slechtste geval? Dan heb je nog een dikke set met 4 cobs. Bestel daar op ali nog een potmeter bij en je kan het frame dimmen. Er zijn er die dat bedrag betalen voor zo'n mars hydro

Comment

Last edited by Homegrow77; 25 August 2018, 11:38.

Comment

• Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Ja klopt ook weer, heb over de verzendkosten gelezen. Je moet even voor jezelf uitrekenen wat het gunstigste is. Ik heb ook heel lang zitten dubben en heb uiteindelijk een kant en klare lamp gekocht die op dat moment net in de aanbieding was. Scheelde niet zo heel veel en ik ben zelf niet zo heel handig

• Homegrow77
              Homegrow77 commented
              Editing a comment
              Hoi Flip hasjkip
              Ik heb voor hetzelfde bedrag een lamp max 100watt en als ik hem zelf bouw een lamp van 200watt die ik kan dimmen.

En kwa handigheid ben ook niet zo technisch aangelegd maar nu meerdere filmpjes gezien en daar kom ik wel uit denk ik en anders kan ik altijd hier een vraagje stellen als ik er niet uitkom.

Mvg

Ik zou nog even de driver wisselen voor een 1050 ipv een 1400. Dan zit je met 4 3070 cobs op een 160 watt. Ik heb hetzelfde frame, meer licht op 60 op 60 heb je sowieso niet nodig. Je gaat al verschieten wat er hier vanaf komt. En op deze manier zijn ze qua licht/warmte verhouding net iets efficienter. Puur voor de groei kan die opstelling 90 op 90 aan, op 160 watt. Mocht je nog willen uitbreiden later is er ook nog plaats voor een 5de cob op dezelfde driver en dan zit je ook aan de volle 200 watt.

Comment

Comment

Da's ook ni slecht, al is dat wel serieus overkill op 60x60 Maar kan je tijdens de kritieke weken van de bloei wel volledig open draaien en knallen. Die set kan makkelijk op 80x80.
                Wsl recent pas toegevoegd want had het zelf nog niet gezien. Slimme keuze van greensell. Moesten ze nu de heatsinks nog is apart verkopen kon ik mijn 4 actieve wisselen. Ik betaalde mijn set twee jaar geleden in ieder geval een stuk duurder, maar toen waren die 3590's nog niet zo lang op de markt.

Comment

Hoi Beowulf
                  Het is mijn bedoeling te dimmen tot 150watt tijdens de bloei en de
                  laatste weken voluit te gaan.
                  want helaas kan ik niet de andere driver bij hun krijgen en om hem weer apart te bestellen vind ik ook zonde.
                  en ik wil nog een andere tent halen om te bloeien,dan kan ik beter gaan voor 80x80.
                  wil mijn armatuur maken 55x55 of moet ik het dan breder houden als ik een bredere tent ga halen?

mvg

Comment

Nou de bestelling is geplaatst,verwacht woensdag de spullen binnen te krijgen.

mvg

Comment

Ja dan zou ik eerder 80 op 80 kiezen en de cobs op 26 en 52 cm hangen (midden gerekend). Frame bouw je der rond, zal niet veel groter dan 30 op 30 zijn want die passieve heatsinks kan je makkelijk met hoekprofielen bevestigen.

Comment

Comment

beowulf

Comment

Last edited by WietParkiet; 31 August 2018, 13:33.

Comment

Haha, ik weet ook ni waar ik aan aant denken was. Gewoon die 80 op 80 verdelen in 4 vierkantjes van 40 op 40 en de cobs in het center daarvan. Dus op 20 en 60 cm en dan staan ze 40 uit elkaar en is uw frame iets van een dikke 40 op 40.

Comment

Bezig...
                              X