Hallo lezers,
ik ben al een tijdje me aan het informeren en ging net bestellen toen ik terug in de war ben geraakt.
Ik ging bij jerry dit kopen : (zie hieronder)
op de driver HLG-240H-C1400a met als cooling voor elk cob een arctic
nou was ik voor aleer de driver te bestellen het nog eens aan het nakijken en begon ik te twijfel of dit wel een goed idee was.
ik heb gerekend met als Fv 35.59
35.59FV x 5stuks = 177.95v -------------- dus dit past net in de 89-179v range
177.95v x 1.4A = 249.13W -------------------dit past ook net in de range want de driver heet 240 maar in de brochure staat wel "250W Constant Current Mode LED Driver"
dus wat denken jullie groen licht of toch niet ?
alvast bedankt guru's en mede noobz
Ook een klein vraagje als jullie hier direct op weten te antwoorden maar moet niet als het te veel tijd inbeslag neemt. met wat zou ik die fans van de arctic alpine 11 aansluiten aan het stroom net ik heb in gedachten een adapter maar weet nog niet welke
ik ben al een tijdje me aan het informeren en ging net bestellen toen ik terug in de war ben geraakt.
Ik ging bij jerry dit kopen : (zie hieronder)
op de driver HLG-240H-C1400a met als cooling voor elk cob een arctic
nou was ik voor aleer de driver te bestellen het nog eens aan het nakijken en begon ik te twijfel of dit wel een goed idee was.
ik heb gerekend met als Fv 35.59
35.59FV x 5stuks = 177.95v -------------- dus dit past net in de 89-179v range
177.95v x 1.4A = 249.13W -------------------dit past ook net in de range want de driver heet 240 maar in de brochure staat wel "250W Constant Current Mode LED Driver"
dus wat denken jullie groen licht of toch niet ?
alvast bedankt guru's en mede noobz
Ook een klein vraagje als jullie hier direct op weten te antwoorden maar moet niet als het te veel tijd inbeslag neemt. met wat zou ik die fans van de arctic alpine 11 aansluiten aan het stroom net ik heb in gedachten een adapter maar weet nog niet welke
Comment