heeft er iemand ervaring met de verlichting van deze website? De verlichting lijkt mij mooi van prijs.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goedkope Led verlichting
Collapse
X
-
Lijkt. Site is gekend voor goedkope chinese rommel. Dan kan je die goedkope chinese rommel beter laten voor wat het is, of rechtstreeks kopen op aliexpress want het enige wat deze verkoper doet is ze daar aankopen en verkopen met winst. Laat u niet misleiden door de .be extentie want die is gewoon opgekocht en bestaat zowel in .nl en .de. Ben verder niet gaan kijken.
-
Had een tent gezien , deze https://directkweken.nl/nl/kweekbeno...t-80x80x160-cm.
en dan dacht ik aan deze filter:
Ben je op zoek naar een Urban Garden Store? Direct Kweken biedt je kweekartikelen van topmerken aan. Bezoek Direct Kweken nu!
dan nog de verlichting.. maar geen idee welke lamp je mij dan aanraad
Comment
-
Da's al de tweede keer dat die shop van naam verandert en vond er negatieve reviews van hier en op nog een ander forum. Verder is die winflex niet geschikt om 24 uur op 24 te draaien, dat is een badkamerafzuiger die maar is af en toe moet aanslaan. En zeker als die nog is lucht door een filter moet halen...
Check de micro sectie anders is. Een klein hok kan je zelf maken met wat zwart wit folie en wat panlatten. Of tweedehands. Dat je nog wat budget hebt voor een deftige afzuiger met filter en de verlichting.
Comment
-
Alle gekende buisfans, vanaf 350 kuub met variac controller, plus eender welke filter met dezelfde capaciteit of hoger. En lampen, tsja. Ik heb diy cobs. Daar is een heel topic over, best even naar zoeken. Als je met 50 gram toekomt is 1 cob van 55 watt genoeg. Geen idee wat de prijzen ondertussen zijn. Moet je zelf effe naar googelen. Heeft mij ook een weekje tijd gekost toen ik dat bestelde. Heb het pas nog is opgelijst ergens.
Comment
-
Heb eens gekeken en jij raad dit dus aan: https://www.rajatrading.nl/ventilati...ite-425pl.html.
best prijzig, maar als er niks anders is dan moet het maar..
ben aan het kijken om mijn budget op te trekken.
de 90watt led lamp van spectrabox ziet er wel interresant uit.
Comment
Comment