Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geluid buisventilator?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

geluid buisventilator?

Korting op 420shop
    Weet er iemand of een buisventilator veel lawaai maakt wanneer die draait? (ivm boven- en onderburen)
    Kan er eventueel iets aan gedaan worden?
    ik hoop dat iemand mij kan helpen
    gr

Comment

Re: geluid buisventilator?

nee ge hoort het wel maar het is niet overdreven ze ik kweek ook op een app maar snachts leg ik een handoekje op de buis.. voor te slapen is het wel een beetje lastig maar ge kunt het geluid vergelijken met een zwenkventilator er zijn ook dempers voor
      Grtz
      There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

Comment

softbox kopenkoop ze bij de makers zelf en niet in de growshop.buisventilator in je slaapkamer?heb nog liever muggen

Comment

Heey ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik heb zonet met een vriend een
          buisventilator opgehaald bij de Gamma voor 350m3 meen ik.... ( we moesten nog vanalles hebben voo et nieuw hokkie)
          hij heeft em net aangesloten en smst me dat et weinig tot geen geluid maakt...

misschien een ideetje...

Greetz
          Peel me i'm fat free!

Comment

heb net ook een buis ventilatortje gehaalt. 200m3 voor een kleine kast grow. heb even een dimmertje eropgezet zodat je afzuiging en geluid kan regelen. buiten de kast hoor je helemaal niets ook niet op volle toeren. en je bent voor 30 euro klaar

Comment

Hee borklots, wat voor een dimmertje heb je er opgezet, want die van mij laat zich niet zo goed dimmen. Hij gaat al snel brommen en valt dan stil. Dus het dimbereik is heel kort.

Comment

Bezig...
              X