Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Crush3r's custom green closet
Collapse
X
-
Ik heb niet echt een specifieke voorkeur.. haze kush alle bij lekker..
maar heb vooral Amerikaanse hybride op de verlanglijst..
hier een sneak preview;
Gorilla glue 4-BSB genetics
63% indica/37% sativa
7-9 weeks 26-31% THC 500gr/m2
Bleu dream-Humboldt Seeds
70% sativa/30% indica
9 - 10 weken 18% THC 350gr/m2
Pineapple express-G13 labs
50% indica/50% stativa
8-9 weken 18% THC 550gr/m2
Killing fields-sannie'sjop
80% sativa/20% indica
11-13 weken 18-22% THC 700gr/m2
Black D.O.G-Humbold seeds
85% indica/ 15% stativa
7-9 weken 16-21% THC 400-500gr/m2
GIRL SCOUT COOKIES-CALI CONNECTION
60% indica/40%
8-9 weken +/-23% THC 425-500gr/m2
Comment
-
Jep ik ben ook zo van mening, er is geen slechte wiet allemaal leuke soortjes op de lijst dus die black dog had een maat van me ooit is buiten gekweekt en was superlekker, die zag ook echt heel donkerpaars, bijna zwart.. dna genetics is ook juist met een nieuwe lijn gekomen, de sorbet lijn ik deel het maar even mee daar heb ik er al van in de koelkast liggen namelijk de strawberry sorbet
- Likes 1
Comment
-
Ge moogt he Zal wel een hoop licht afgeven. Maar uit mijn ervaring kost je dat 200 tot 400 gram voor dezelfde stroomrekening. Oh en zag nog dat je ging uitblazen via de filter. Heb net mijn oude rhino is open gehaald. Zitten twee soorten koolstof in, de grove langs de buitenkant en de fijne langs de binnenkant, met een stofhoes rond. Dat zou je dan moeten omkeren wat eigenlijk niet mogelijk is.
- Likes 1
Comment
-
He beowulf!
ik ben al aant kijken of ik wellicht 1,20x1,50 kwijt kan..
maar ik zie meer mensen die uitblazen door hun filter..
Het originele plan was om 400-600w led te bouwen.. maar heb me over laten halen om naar de 900w te gaan.. maar wat ik zeg, Ik kan hem altijd nog dimmen..
het lijkt me geweldig om een kilo te kunnen oogsten uit mn hokje..(of ergens in die buurt)
Comment
Comment