Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer dat ik weed ga kweken.. wie kan me een beetje helpen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste keer dat ik weed ga kweken.. wie kan me een beetje helpen?

    Korting op 420shop
    Heej, ik stel me hierbij maar gelijk even voor.

    Ik ben Davey Smeets uit Limburg, en ik rook nu zon 2 jaartjes marihuana..
    Helemaal niks verkeerds mee, maar nu wil ik graag eigen plantjes neerzetten, thuis binnen op mijn kamer.

    Ik heb een redelijk grote kamer, en was van plan er 2 neer te planten alleen ik heb geen idee hoe ik alle moet doen..

    Verder heb ik wel veel guides gelezen, maar ik kom nergens uit.. heeft iemand een simpele guide die mij het kan uitleggen over hoe ik het beste kan planten, en wat voor zaadjes het beste zijn, en welke groeistoffen/licht ik moet gebruiken?

    M.V.G.

    Davey Smeets

    #2
    Re: 1ste keer dat ik weed ga kweken.. wie kan me een beetje helpen?

    tentje neerzetten, afzuigertje en filter ophangen, 400watt hps sont t + ophangen. tijdklokkie afstelllen.

    licht aandoen, temperatuur meten, afzuiger aanzetten, inlaat frisse lucht instaleren, weer temperatuur meten ..als het klimaat beheersbaar is. Binnen de acceptabele grensen..de boel verder inrichten.
    aarde in potten doen, liever grote potten dan kleine, zaadje in glas lauw,water leggen, of vochtige tisseu. Als de zaadjes open zijn, ze in de aarde pooten.
    Licht aandoen, klok op 18/6 instellen.

    aarde relatief vochtig houden.
    een zaadje heeft niet veel water nodig om te kiemen. Naar eigen inschatting, een periode laten groeien. Dan de klok op 12/12, de bloei in. Daarna spreekt het voor zich, gezien je al wat guides hebt gelezen..

    Met voeding als Hy pro terra, of B.A.C. basis voeding kom je al een heel eind..

    Welke zaadjes het beste zijn? hmm das de ham vraag.

    Zoek een breeder die al een jaar of 20 bezig is.. Magus genetics heb wel lekkere soortjes.. biddy sister bijvoorbeeld.. of allegria van Kiwiseeds. toppertje.. Mako haze van Kiwi seeds. ook een dikke soort.

    makkelijke planten bestaan niet, moeilijke wel. haze soorten. hebben lange bloei periodes nodig en zijn vaak niet tolerant tenopzichte van stress..
    Ga voor een indica soort, veel kortere bloei periodes, 7 weken al.. reken op 8 weken bloei..das al veel makkelijker dan 16 weken bloei. Iets van Dina fem.. bleu mistic, ofzow of een matero blue van kannabia...


    -----------------------
    Regular magazine
    Last edited by dokkie; 31 August 2010, 23:56.

    Comment


      #3
      Re: 1ste keer dat ik weed ga kweken.. wie kan me een beetje helpen?

      Heej dokkie,

      hartelijk bedankt met je reactie.. maar ik ik snap er niks van.. al die woorden die jij gebruikt ken ik amper :p..
      Maar ik gaze van de week poten (binnen dus), en dan ga ik naar een growshop met een vriend die mij hierbij zal helpen.

      Als het toegestaan is zal ik wel wat foto's plaatsen, en het materiaal die ik gebruik bij het groeien van de plantjes.

      Dan heb ik nog 1 vraag, me vriend zegt dat ik 'bubblicious weed' moet laten groeien?
      Is dit een goeie weed voor binnen te kweken, en niet al te lastig voor de 1e keer?

      Als dit te lastig moet zijn, en iemand heeft een beter idee hiervan laat het me dan even weten aub..


      Met voorbaat dank,

      Davey Smeets

      Comment

      Bezig...
      X