Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

600watt EVSA Aansluiten , Help ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

600watt EVSA Aansluiten , Help ?

Korting op 420shop
    Hoi Allemaal!

Ik ben bezig met een nieuwe kweekruimte op te zetten alleen heb ik nu een EVSA (Leuchtek PLG-602) waarvan ik niet helemaal begrijp hoe deze aan te sluiten.
    Nu hoopte ik dat jullie dit misschien herkennen of weten hoe dit aan te sluiten?

Alvast bedankt!

Attached Files
    Een dag niet gesmoked , is een dag niet geleefd!

Op het metaal (onder de stekker) staat welke kabels waar moeten, volgens mij moet daar wel een zwarte stekker in. Heb net afbeelding gevonden die wat duidelijker is. Kabels in de stekker en die stekker weer in de andere kant van de stekker als ik het zo zie.
    filedata/fetch?id=1371906&d=1554134405&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Is dit niet zo'n 400 volt ding uit de tuinbouw? Normaal zijn ze plug en play namelijk met een simpele computer kabel. Als het 400 volt is kan je hem niet gebruiken op 220 volt.

Comment

Nee is gewoon 220 volt , welke kabel waar moet staat duidelijk op de plaat onder dat zwarte stekkertje maar mijn vraag is meer hoe gaat de kabel hierin/op , ik heb geprobeerd een kabel er in te duwen maar blijft niet zitten/hangen/klemmen

Comment

O wacht , ik zie nu op die foto dat je de zwarte stekker los kan halen ? ga ik s ff proberen

Comment

Misschien moet je adereindhulsjes gebruiken, of bestaat er een stekker voor.

Aansluiting staat eronder inderdaad. Aarde in het midden.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik denk dat ik het nu door heb , zal alleen even moeten kijken voor een fatsoenlijke kabel want de wartel sluit nu niet op de kabel die ik heb en even adereindhulsjes halen.
              Massieve kabels mogen hier niet voor gebruikt worden toch ? of heb ik dat verkeerd?
              ook zitten er 2 wartels op en per kabel aansluiting 2 gaatjes , betekent dit dat ze in serie aangesloten kunne worden ( ik ga er 2 gebruiken) ?

Bedankt in ieder geval tot nu toe ,ben al een stuk verder ^^

Comment

• QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Je kan de 230V doorlussen ja.

• Delarie
                Delarie commented
                Editing a comment
                QnQ , zijn er nog speciale dingen waar op gelet moet worden voor het in serie aansluiten ? Ik heb een Davin dv-14k waar 4 lampen op kunnen , is het niet beter om ze los per stuk aan te sluiten of maakt het niet uit?

• QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Je zou 'm open kunnen schroeven om te zien of elke aansluiting een eigen pin op het relais heeft.
                Als dat over 1 paar pins gaat maakt het niet uit.

Je moet wel goeie kabel gebruiken vanaf de eerste lamp naar de schakelkast.
                De stroom van 2 lampen loopt dan over 1 kabel dus even in de gaten houden dat dat stuk niet overmatig warm wordt.

Yeah, het makkelijkst is elke lamp een eigen snoertje eh
            Bezig...
            X