Hallo kwekers ik heb een vraag of luchtinlaat, ik sta op de startblokken om mijn eerste binnenkweekje te gaan doen. Ik heb een tent van 1x1x2 met een 600 wat led lamp. Een koolstoffilter met fan aangesloten aan een fan controller temperatuur is rond de 20 graden. Ik wil 9 af erin kweken. Het gene wat mij nog ontbreekt is een actieve luchtinlaat, moet ik deze nog aanschaffen of is die anders op te lossen of niet nodig? Groeten
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Actieve luchtinlaat nodig of niet
Collapse
X
-
Je kan ook een slang neerleggen zonder aanzuiging.
ala het goed is gaat door je afzuiging je tent naar binnen toe staan.
dat betekend er druk van buitenaf op de tent komt,zodra jij een slang neerlegt word daar automatisch de lucht aangezogen omdat je in dichte tent nergens lucht binnen krijgt verder
Comment
-
zoals QnQ zegt raampje van je tent open zetten zodat er zuurstof ik kan meer is er niet nodig
en nu actief lucht invoeren van buiten af als het zo koud is zijn je plantjes dood lol
kweek al jaren met enkel het raampje /haasje open langs de zij kant van je tent enkel zorgen dat er in de kamer geen licht is als de planten slapen
anders met het gaas open en je maakt licht in de kamer kunnen je planten wakker wordenhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
Comment