Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED keuze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED keuze

Korting op 420shop
    Hey medegrowers,

Ik ben al een eindje aan het rondsnuffelen op het forum maar kan nog steeds niet kiezen voor welke LED ik ga.. Eerst ging ik voor de Viparspectra 300 gaan.
    Toen zag ik de COB leds van TDGL die er teneerste goed uitzagen en ten tweede mooie opbrengsten leverden. Tot ik op korte tijd enkele mankementen hoor van mensen met de lampen die van daar komen..
    Dan dacht ik aan de Spectrabox Pro 5 90W, wat er opzich een mooi toestel uitziet om in toekomstig klein kistje te hangen.

Ik hou het liever kleinschalig, in de toekomst mischien nog een gelijkaardige lamp hangen om die dan bij de bloei er nog bij te plaatsen maar voormij geen 300 Watt slurpende bakken

Wat is jullie mening?

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

Maatje heeft 3 van die TGL 60 hangen en heeft er (net geen) 3 ons mee geoogst.

Je moet voor ogen houden dat er altijd iets kapot kan gaan, mijn koelkast gaf na een week al de geest. Is netjes gerepareerd binnen de garantie.

Je kunt natuurlijk ook de onderdelen los bestellen en zelf in elkaar schroeven.

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• Frozen
      Frozen commented
      Editing a comment
      Tuurlijk, alles kan kapot gaan dat weet ik.Maar bvb de Viparspectra kost minder maar meer wattage. Hoe meer watts hoe meer opbrengst.
      3 ons voor 250 watt aan lampen is ook niet erg veel? Wil de kostprijs tov opbrengst opwegen tegen elkaar qua stroomkosten per kweek is het ook het dubbele maar met die leds + afzuiging en ventilatie zit ik maar op €20-€40 (10 weken gerekend)

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      3 x 55 watt maakt 165 watt totaal, geen 250...

• Frozen
      Frozen commented
      Editing a comment
      Zeer juist, gemist sorry

Comment

• Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Tot nu toe ook zeer tevreden over de viparspectra

• Frozen
      Frozen commented
      Editing a comment
      Hoeveel heb je er gegroeid onder je lamp en wat heb je er uit gehaald? Wou je even pm sturen maar lukt blijkbaar niet

• Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Dit is de 1e kweek onder de viparspectra voor mij

Hoi, ik ben ook aan het twijfelen over zon lamp. Hoe zijn je ervaringen tot nu toe?

groetennn
    1 a day keeps the doctor away

Comment

• Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      @zeitgeistmovement want?

• zeitgeistmovement
      zeitgeistmovement commented
      Editing a comment
      Het spectrum is te blauw.

• Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Apart dan mijn haze gaat er super onder

Ga voor deze

Het leveren van alle hobby kweek producten. Licht, Lucht, Water. Groten merken, zoals Secret Jardin, Gavita, Lumatek, Philips,G-Tools, Rhino filters, Canna, Metrop, Hypro, Hotbox pH en EC meters, alles snel en goed geleverd. Natuurlijk een goede service

Comment

• WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Niet gezien dat het al opgelost was

• zeitgeistmovement
      zeitgeistmovement commented
      Editing a comment
      Waarom met de lens?

Weske
    #4.1
    Weske commented
    4 dagen geleden
    Tot nu toe ben ik zeer tevreden met de viparspectra.
    Dit is nog steeds de 1e kweek heb nu 1 plant drogen en staan er nog 2 in de tent staan waarvan er 1 echt heel mooi uitziet(andere is verkeerd gegaan ofzo).

Ik heb er wel 2 hangen de r450 en de r600(echte wattage 200 en 270)
    Ze worden niet te warm en zijn na mijn gevoel en idee wel sterk kwa licht etc
    Dit is alleen geen complete kweek met de viparspectra die is pas na 4 weken in de tent gekomen

Dank voor je antwoord nog! Weet ff niet hoe ik moet quoten enz. Tijdje even offline geweest. Verhuizen enzo. Ik twijfel nogal. Vind die cob growlights ook wel erg interessant. Naja dan twijfel ik nog maar even verder. Maar wat een gave run voor je eerste man. Alsof je t al veel vaker hebt gedaan.
    1 a day keeps the doctor away

Comment

• Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja ik lees heel veel goede dingen over de cob en denk dat die ook zeker een goede keuze is.
      Die gaat toch wel een stapje verder zoals ik bij sommige kweekverslagen lees.

Ja inderdaad ben ook zeker tevreden met deze run ondanks de kleine probleempjes
      Dankjewell
Bezig...
X