Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnend kweker heeft wat advies nodig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginnend kweker heeft wat advies nodig

Korting op 420shop
    Links auto northenlight, rechts auto royal cream. Beide van Royal queen seeds. Mijn plantjes zijn op dit moment aan het eind van week 4 en zien er vergeleken de planten die ik online tegen kom erg klein uit. Ik gebruik op dit moment grond met kokos er in, geef ze genoeg water en heb er 2 bureau lampen boven staan. 1 met koud en 1 met warm licht. Gebruik een ventilator, en de tempratuur is nooit kouder dan 17 graden in de kamer waar ze staan.

Als iemand tips heeft voor een beginnend kweker om ze harder kan laten groeien hoor ik het graag!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

beetje inlezen en sparen voor goede verlichting zou helpen,dit word niks zo
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

ik begin binnenkort ook met mijn eerste kweek maar 2 bureau lampen is veel te weinig licht.
      beste temperatuur voor de groei is rond de 27 graden zover ik het weet.....het mag nooit lager dan 19 graden zijn.
      een lampkap met en hps lamp kost niet zo veel op marktplats kom je regelmatig goedkope 2dehandse tegen.
      lees eerst goed op het kweek verslagen van andere >>>

ik wet niet of het nog goed komt met dit planten, ik ben zelf namelijk ook een noob

Comment

En wat voor lampen hingen boven de plantjes die jij online tegen kwam? Geen bureau lamp neem ik aan
        Hoeveel watt verbruiken de lampen in totaal en hoe hoog hangen ze? Zie veel strek en de scheuten zullen niet eens ontwikkelen zo..
        Ad usum proprium!

Comment

Ze groeien een klein beetje in de hoogte maar ze gaan schraal blijven en verkleuren door te weinig licht. Bloemen zullen ze niet doen.
          Zo heb ik dat 10 jaar geleden ook eens geprobeert met een kleine 100W tl in de kleerkast. 10 jaar later en na een paar maanden neuzen op het forum weet ik beter.
          Gewoon op je gemak het forum eens bekijken. Ik raad je het topic; ABC FAQ alle belangrijke links in een lijst bij kweken voor beginners aan. Daarna kan je je verder verdiepen en verdere vragen stellen. Zo heb ik het gedaan en ben ik op korte termijn veel te weten gekomen.
          Een investering ga je toch ook moeten doen om een kweek tot een goed einde te brengen met een goed resultaat.

Veel plezier en succes alvast!
          Last edited by Green Mamba; 8 January 2019, 20:59.

UPDATE 19/5/19 Green Mamba's eerste kweek LED

Comment

Bezig...
          X