Kijk eens in de verkoophoek op JD
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Favoriete led lamp
Collapse
X
-
Comment
-
CREE CXB3590 200W LED Kweeklamp
http://link.marktplaats.nl/m13549542...ontent=app_ios Kwam deze tegen
-
Zijn verkocht al helaas had gister Pm gedaan
-
-
Ik ga voor de Bestva 1200W Led Grow Light Full Spectrum Grow Lamp With IrUv.
Het is een zee van Chinese led lampen, dus heb deze eruit gepikt vanwege het enorme aan lumen, en laag 235 wattage gebruik.
Gebruik hem 1 kweek in het jaar in de zomer, zodat ik lekker door kan kweken.
Let op bij Greensell verkopen ze gewoon deze led lampen, die uit China komen.
Kijk op eBay of Amazon, daar zijn ze inclusief verzending + douanekosten een stuk goedkoper.
Koop er al jaren, gaat altijd goed
Als ze extra goedkoop zijn, moet je wel wat weken erop wachten.
Had liever de Hans Panel 300 watt van Nederlandse bodem, maar die is te klein voor mijn kweekoppervlak.
Comment
-
Als ik de Bestva 1200W led koop, kan ik dan deze tijdschakelaar gebruiken 'Davin Relaiskast DV12 2x 600W'?:
De Davin Relaiskast DV12 is een relais met een tijdschakelaar waarmee 2 apparaten aan- en uitgeschakeld kunnen worden. Op de DV-12 kunnen maximaal 2 apparaten van 600 watt worden aangesloten.
Technische gegevens:
Dit zijn de specs van de led lamp:LED Power 1200W Power Consumption energy saving, just consumes about 235W power, much better than the same product in the marketplace Led chip Epistar,double chips LED Quantity 120PCS 10W LEDs Coverage Area about 5.5 x 5.5 Square Feet ( The lighting area and the height are changeable according to different plants and environments ) Replace HPS Replaces a 800 watt HPS/MH Full Spectrum 430~440nm, 450~475nm, 620~630nm, 650~660nm,3500K and 6000k,IR 730nm,UV 410nm Lumen 15588.00lm
Comment
Comment