Hallo
ik ben net een week of 4 begonnen met een nieuwe ronde met 4 mooie dames
alleen nu heb ik eind april een familie week en kom ik in de knoei met afbloeien van de meiden...!
Nu heb ik op mijn dimlux controller de functie countdown:
3) Dit is de instelling van de countdown modus. Als met de modus knop lights controlled by countdown is geselecteerd, kan hier de licht-aan en licht- uit tijd ingesteld worden. In deze modus kunnen tijden ingesteld worden die met een gewone timer niet mogelijk zijn. Het is een asynchrone timer. De lampen kunnen bv. 10uur aan>10uur uit>10uur aan>10uur uit enz. geschakeld worden. Dit kan de totale kweek met 2 weken verkorten.
heeft iemand hier wel eens mee gewerkt?
Werkt dit? Ga ik echt die 2 weken winst pakken?
Zo ja vanaf wanneer schakel ik daarna toe? Zoals ik normaal naar 12/12 zou schakelen?
Of doe ik dit beter de laatste 4-5 weken?
Hoop vragen hopelijk ook een hoop
antwoorden
bedankt alvast goed weekend allemaal
ik ben net een week of 4 begonnen met een nieuwe ronde met 4 mooie dames
alleen nu heb ik eind april een familie week en kom ik in de knoei met afbloeien van de meiden...!
Nu heb ik op mijn dimlux controller de functie countdown:
3) Dit is de instelling van de countdown modus. Als met de modus knop lights controlled by countdown is geselecteerd, kan hier de licht-aan en licht- uit tijd ingesteld worden. In deze modus kunnen tijden ingesteld worden die met een gewone timer niet mogelijk zijn. Het is een asynchrone timer. De lampen kunnen bv. 10uur aan>10uur uit>10uur aan>10uur uit enz. geschakeld worden. Dit kan de totale kweek met 2 weken verkorten.
heeft iemand hier wel eens mee gewerkt?
Werkt dit? Ga ik echt die 2 weken winst pakken?
Zo ja vanaf wanneer schakel ik daarna toe? Zoals ik normaal naar 12/12 zou schakelen?
Of doe ik dit beter de laatste 4-5 weken?
Hoop vragen hopelijk ook een hoop
antwoorden
bedankt alvast goed weekend allemaal
Comment