Beste kweekers,
Ik heb een aantal vragen voor jullie aangezien ik graag me eigen plantje wil kweken en daarna lekker oproken.
Alleen ben ik een vette NOOB en heb er de ballen verstand van.. nouja miss een heeeeel klein beetje!!
De bedoeling is om van een stekje te gaan kweken, het gaat dan ook om 1 plant.
Nu ben ik dus bezig een plan voor een Kastje te maken en de eerste vraag is wat voor afmeting dat zou moeten zijn voor 1 plant?
Zeer waarschijnlijk gebruik ik een 15watt led kweek lamp, is dat goed voor 1plantje?(specificaties:
*Voltage : AC 90~260V AUTO-ADAPTIVE
5mm super bright LED
aantal led's: 225 pcs ( RED: 165, Blue: 60 ) Blue light LEDs: 465nm wave length
Red light LEDs: 650nm wave length
*omvang: 30.5 x 30.5 cm (12” x 12”)
Power: 15 W ))))
Verder heeft mijn huis een afzuigsysteem voor toilet en douche, waarvan ik bij de motor van dat systeem een extra buis op wil zetten voor de afzuiging. wat zou ik kunnen gebruiken voor de luchttoevoer? gewoon een gat goed genoeg??(met labirint natuurlijk?)
Dit is wat ik eerst allemaal kon bedenken.. volgt vast nog meer!!
Alvast bedankt
Newbienob
Ik heb een aantal vragen voor jullie aangezien ik graag me eigen plantje wil kweken en daarna lekker oproken.
Alleen ben ik een vette NOOB en heb er de ballen verstand van.. nouja miss een heeeeel klein beetje!!
De bedoeling is om van een stekje te gaan kweken, het gaat dan ook om 1 plant.
Nu ben ik dus bezig een plan voor een Kastje te maken en de eerste vraag is wat voor afmeting dat zou moeten zijn voor 1 plant?
Zeer waarschijnlijk gebruik ik een 15watt led kweek lamp, is dat goed voor 1plantje?(specificaties:
*Voltage : AC 90~260V AUTO-ADAPTIVE
5mm super bright LED
aantal led's: 225 pcs ( RED: 165, Blue: 60 ) Blue light LEDs: 465nm wave length
Red light LEDs: 650nm wave length
*omvang: 30.5 x 30.5 cm (12” x 12”)
Power: 15 W ))))
Verder heeft mijn huis een afzuigsysteem voor toilet en douche, waarvan ik bij de motor van dat systeem een extra buis op wil zetten voor de afzuiging. wat zou ik kunnen gebruiken voor de luchttoevoer? gewoon een gat goed genoeg??(met labirint natuurlijk?)
Dit is wat ik eerst allemaal kon bedenken.. volgt vast nog meer!!
Alvast bedankt
Newbienob
Comment