Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Setup hulp nodig..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Setup hulp nodig..

Vale bedankt
    Zojuist lekker bezig belt de man waarbij ik de lamp wilde bestellen en hij wil niet meer verzenden kan ze alleen ophalen... is me net wat te ver... als iemand nog een 400watter weet met vsa en kap en lamp hor ik et graag!! die wel wil versturen!!!
    Ik ga nu eff uitzoeken hoe ik foto's moet plaatsen... en dan pleur ik er vast een paar op!!

Greetz
    Last edited by Newbienob; 17 September 2010, 16:17.
    Peel me i'm fat free!

Comment

Bestel die lamp gewoon bij Alien, die verzenden zonder probleem en dan heb je een nieuwe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Newbienob View Post
        Volgends mij zegge jullie alebei het zelfde DE uitlaat boven inlaat onder...of ben ik nou gek...of stoned..vast wel haha..
        Bracht het inderdaad wat ongelukkig, bedoelde dat het inlaatgat kleiner had moeten zijn..
        Maar goed.. heb dit topic dus eens wat verder gelezen en had het blijkbaar fout..
        Uitgegaan van de post van Jona en tumble trimmert.. Das in ieder geval 2 tegen 1
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

Duideloijk kroket!!
          Eff een vraagjuh weer zie op wietzaadjes.nl een aanbiedig op white widow zaadjes!!
          Maar dat is een wat ik ervan begrijp een volledig Sativa en met mijn hok afmetingen
          en 400watt lamp ed. word die niet wat te hoog??

Morgen worden de foto's geplaats kan men kabeltje niet vinden ..

Bedankt weer mensen!
          Peel me i'm fat free!

Comment

zou zeker voor k2 gaan of bubbelgum,worden niet te groot en zijn redelijk snel klaar.k2 in 56 dagen bloei en bubbel in 60 dagen.

Comment

Bedankt voor de tips Tumble Trimmert!!
              Nog even en vraag.
              Mijn kweekkast staat bij ons op zolder alleen wonen wij in een oud huis en hebbn geen CV... alleen 1 gaskachel beneden in de woonkamer.brrr...
              Nou moeten men plantjes straks een bepaalde temp. hebben natuurlijk. maar hoe hou ik de temp een beetje hogere als men lampen uit staan?

wie heeft de beste ''bjudgetvriendelijke'' oplossing?

Greetz,
              Last edited by Newbienob; 18 September 2010, 11:50.
              Peel me i'm fat free!

Comment

een fancontroller laat je afzuiger langzamer draaien als de lamp uit is.een geisoleerde aardebak zorgt dat je wortels op temperatuur blijven.ook een bodemverwarming in je aarde bak helpt en trekt niet zoveel stroom.

Comment

@newbienob: ik heb die ww van wietzaadje.nl, is een strain waarbij indica de overhand heeft.

Passieve inlaat idd 2x zo groot als de actieve uitlaat.

suc6,

Grtz.

Comment

thanx tumble trimmert!! ga opzoek!!

Poffertjesporum.. bedankt voor de opheldering omtrent de in en uitlaat.
                    Nu kan ik ze gaan zagen, lekkert knutselen dus.. en de over de zaadjes Super tip... een vriend van mij had nog 5 wws skunk zaadjes liggen van weedseedshop.
                    Die hij niet gebrhuikt omdat hij andere had gekregen en die krijg ik gratis dus dat word men eerste kweekje.

Pease

PS eff ter controlle..

De diameter van men uitlaat slang is 12cm...
                    12:2=6 dus 6*6*Pi =113.01cm als men passive inlaat 2 keer zo groot moet zijn moet ie dan dus 113.01*2= 226.02cm2 zijn??
                    Dit is wat ik me nog kan herrineren an wiskunde maar of t klopt!!?/

thanx
                    Last edited by Newbienob; 18 September 2010, 12:15.
                    Peel me i'm fat free!

Comment

Als je gaat ontkiemen onder die led paneeltjes, hang deze er zo dicht mogenlijk op, kweek zelf ook onder led(high power leds).

Heb topic in micro

Grtz.

Comment

Eey Poffertje ik ga niet voor de LED... (kon je topic niet vinden zal nog eff doorzoeken)
                        ik ga voor een 400watt setje natrium!..
                        omdat et toch een aardig hokje is en ik er toch 3 planten in wil hebben die we ook gaan scroggen.... nu efgf je topic zoeken..

Greetz
                        Peel me i'm fat free!

Comment

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...em)-vs-Led(100-)

Beter dat je die led's nog niet had gekocht, suc6

Grtz.

Comment

Leuk topic en bedankt voor de tip haha...

maare ik ga zometeen ff naar de doe het zelf zaak...7
                            ik ben van plan om voor de echte koude dagen komen men hok gelijk goed te isoleren.

Dit ist plan.. zon rol van die ondervloer voor laminaat.. daar de eerste laag mee doen daarna piepschuim 2,5cm en daarna de zwart wit folie...
                            Is dit voldoende denken jullie aangezien ik geen verwarmingf op zolder heb??

Greetz
                            Peel me i'm fat free!

Comment

Je zou snacht kunnen bij verwarmen, zodat je dag/nacht tempratuur niet te ver uit elkaar licht, ik probeer een maximale temp verchil van 6 graden te handhaven.

Luchtvochtigheid is ook belangrijk, kan evt met emmer water waarin je een handoek hangt de lv laten stijgen.

Grtz.

Comment

'S nachts bijverwarmen is niet simpel + het kost heel wat aan energie. Draai je dagcyclus 's nachts en je nachtcyclus overdag en dan komt het wel goed

Comment

Bezig...
                                X