Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Setup hulp nodig..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Setup hulp nodig..

Jona dat is iig een goed idee... alleen als et onder 0 is overdag dan ist dat op zolder ook maar
    ik heb warmtematten gezien zou dat wat uithalen om die op de vloer te leggen?? dan blijven men potten aan de grond in iedergeval goed warm?
    ik heb wel 2,5cm piepschuim gehaald net en dat gaat tegen de wanden aan..

hoop dat dat met mijn luchtdichte kast wel wat uithaald...fingers crossed!!

dit niet een idee?? en om het verbruik te beperken alleen tijdens nachtcyclus overdag dan dus!!??

Greetz
    Last edited by Newbienob; 18 September 2010, 18:46.
    Peel me i'm fat free!

Comment

Wat je daar linkt is naar een warmwaterelement... Denk niet dat je daar ver mee komt. Gewoon simpel houden . Eventueel een warmteKABEL (is op GSA online te vinden) gebruiken met wat zand erover kan zeker een hulp zijn voor je nachtcyclus

Greetzzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
        Wat je daar linkt is naar een warmwaterelement... Denk niet dat je daar ver mee komt. Gewoon simpel houden . Eventueel een warmteKABEL (is op GSA online te vinden) gebruiken met wat zand erover kan zeker een hulp zijn voor je nachtcyclus

Greetzzz
        HIHI echt iets voor mij.. ik bedoelde meer een warmte lamp voor een terrarium.. met dimmer??

En zo'n kabel had ik inderdaad ook al gezien maar wist niet hoeveel warmte dat zou afgeven zeg maar!!
        Peel me i'm fat free!

Comment

EVen tussendoor kan iemand me wat feedback geven over deze PH-meter??
          http://www.greisinger.de/files/uploa...kte/kat/30.pdf het gaat om de meest linkse..

Bedankt!

Greetz
          Peel me i'm fat free!

Comment

Lijkt me heel professioneel voor een beginner zoals jij
            Zou het gewoon op die Eutechs houden op GSA (daar moet je maar eens kijken). In the end gaan die toch kapot
            Je moet eens aan Alien vragen wat z'n mening is, die zal het wel zeggen

Comment

Kan hem kopen voor 15 euro.. maar begrijp dat er dan een andere electrode indoen om grond te meten ga nu
              jouw idee eff googlen..

Thanx
              Peel me i'm fat free!

Comment

Weer eff een vraag ik zit een beetje over mijn temp in, van t hokkie dan he..
                maatje van mij vertelt mij net dat ik beter een losse afzuiging met tempcontroller kan gebruiken dan de afzuiging van mijn huis..
                dast vink opsich wel logisch maar moet mijn koolstof filter dan minstens dezelfde capaciteit hebben als men slakkenhuis??
                Bijv. afzuiging van 250m3 moet men Koolstoffilter dan minstens een zijn van 250m3 of kan dat ook minder?? bijv. een van 150m3??

ik ben namelijk erg aant twijfelen nu want t word dan wel wer een beste invstering...
                Mijn bedoeling is dan ook gewoon lekker mijn eigen witjuh roken et hele jaar door
                en lekker voor de hobby kweken... Al snap ik wel dat et dan gewoon proffesioneler word en waarschijnlijk beter wietje en opbrengst wat ook wer fijn is!!!

Greetz
                Peel me i'm fat free!

Comment

filter altyd gelijk aan de afzuiger.het liefts 20 % meer.en ja kweken is investeren.alles liever dan elke dag naar de shop

Comment

Das waar nou jah dan gaan we het maar doen beter goed dab helf werk en dat et mislukt....
                    Haha thanx
                    Peel me i'm fat free!

Comment

Filter liefst minder dan afzuig, afzuig 225kub en filter 160kub bvb

Comment

...MMMM... nu benk ik weer eens in de war...
                        Tumble Trimmert zegt Zelfde formaat liefst 20% meer..
                        En Jona zegt kleiner kan ook... nu week et niet meer...

Peel me i'm fat free!

Comment

Kijk eens naar alle aangeboden setjes op www.growshopalien.com
                          Dan zie je gelijk hoe het in z'n werk gaat

Comment

...MMMM... nu benk ik weer eens in de war...
                            Tumble Trimmert zegt Zelfde formaat liefst 20% meer..
                            En Jona zegt kleiner kan ook... nu week et niet meer...
                            Ik zie een filter als een weerstand, warneer je een filter neemt die zegmaar te klein is tenopzichte van de afzuiger, ontstaat er tijdens 100% operatie een nog grotere onderdruk tussen het filter en de afzuiger, waardoor de afzuiger te zwaar word belast.

Ik heb gekozen voor een te groot filter, zodat de luchtsnelheid afneemt en deze meer tijd doorbrengt in het filter element.

Grtz.

Comment

Ik ga het heel kort uitleggen. Je filter heeft een bepaalde capaciteit, die moet volledig aangezogen worden wil je hebben dat die dat volledig gaat gebruiken. Ook de prestaties van je filter gaan omlaag als je niet z'n volledige capaciteit gebruikt. Filter kleiner dan afzuig dus...

Comment

Venturi-effect

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Ga naar: navigatie, zoeken

De druk bij 1 is hoger dan bij 2 (drukverschil is 'h') en de relatie met de stroomsnelheid is dezelfde als voor druk.

Een venturi is een doelbewust in een stromingkanaal voor vloeistof of gas aangebrachte vernauwing. Doordat het passerende medium een snelheidsverhoging ondergaat ontstaat daardoor op die plek een drukverlaging; het venturi-effect. Bij bepaalde toepassingen kan door een in de venturi aangebrachte zijaansluiting gas of vloeistof worden aangezogen.
                                De drukverlaging (h) kan worden beschreven volgens de Wet van Bernoulli met de volgende formule (zie tekening); .
                                De venturi dankt zijn naam aan de Italiaanse natuurkundige Giovanni Battista Venturi.

Klein filter is kleine venturi, kleine venturi = extra weerstand + lagere luchtdruk . Lagere luchtdruk=hoge luchtsnelheid en is niet wenselijk in een filterelement, hoelanger de lucht in het actieve koolstof aanwezig is, des de beter deze functioneerd.

Grtz.

Comment

Bezig...
                                X