Zoals de topic al zegt. Ik heb geen palen in deze kast zoals in een tent. Ik heb hem nu op de grond liggen, en blaast omhoog zonder te oscilleren.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gtools Bonanza + monkeyfan hoe installeren?
Collapse
X
-
Buis van 160 cm kost 7 euro, maar dan komt er overal 15 euro verzendkosten bij, en ik weet niet eens of hij voldoende houvast heeft.
Comment
-
Of schroef een deurgreep of kasthandvat aan de muur, dan kan daar de fan aan bevestigd worden.
Misschien even zoeken naar de juiste dikte, maar bij de DHZ hebben ze tientallen soorten.
Of een stukje koper buis, 2x 90 graden bochtjes en 2x muurbevestigingen.
Da's duurder als je het moet kopen, maar ik heb jouw rommelschuur niet gezien, ik weet niet wat je hebt liggen
Ja desnoods laat je dat stuk weg dat om de tentpaal gaat, en dan boor je er een paar schroeven doorheen.
Comment
-
Het lukt dus niet en nu verkoop je alles maar??? onder het mom het moet van de politie??? serieus bij iedereen vernietigingen ze alles maar bij iemand met psychies problemen zeggen ze nee je mag het houden kan je het aan een ander verkopen kan die gaan kweken ECHT.......
Sorry ik pasGod was never on your side..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View PostHet lukt dus niet en nu verkoop je alles maar??? onder het mom het moet van de politie??? serieus bij iedereen vernietigingen ze alles maar bij iemand met psychies problemen zeggen ze nee je mag het houden kan je het aan een ander verkopen kan die gaan kweken ECHT.......
Sorry ik pas
Comment
-
Comment
-
Vond ook wel vaag waarom hij alles mag houden.. Misschien invloed rijke vader?
Vaag verhaal igg..
Click image for larger version Name: Views: 2 Size: 58,7 KB ID: 1380684 Mijn setup is een G tools Bonanza van een krappe m2. 250 Watt hps met cooltube > 150 watt cob Biobizz all mix / Potgrond temp: 22 graden lv: 35% Na twee jaar klooien met nauwelijks een oogst heb ik een nieuwe vsa gekocht en er een 250 watt hps
-
Ja mijn vader is wel rijk. Maar ik denk dat het meer zijn aardige karakter was dat het voor elkaar kreeg dan zijn huis in Frankrijk.
-
Comment