Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn kweekruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn kweekruimte

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Mijn kweekruimte

    alleen nog

    Comment


      #3
      Re: Mijn kweekruimte

      En nog een vraagje ik was zoiezo van plan om de temp/lv meter te halen, en de ph meter maar nu is de ec meter best wel prijzig en waar heb je dat voor nodig ? En bij de 400w lampen heb je 1 met een blauwe box, voor een stuk duurder en 1 zonder.
      Maar alletwee zijn ze een set, wat is dat blauwe ding en heb ik dat nodig?

      Comment


        #4
        Re: Mijn kweekruimte

        400 watt heeft een oppervlak van 100 cm bij 70 cm nodig om rendabel te zijn.is je kast dus kleiner dan kan je beter 250 watt pakken.tip alle tentjes die tekoop zijn zijn 2 meeter hoog zal wel niet voor niks zijn.

        Comment


          #5
          Re: Mijn kweekruimte

          ik heb een tent van 80 op 80enik gebruik 250 w, ga mss wel verwisselen naar400 met tijd.
          maar nu lukt het perfect. 400 is teveel voor je kas

          Comment


            #6
            Re: Mijn kweekruimte

            oke oke dus ik hoef maar een 250 wat lamp zeggen jullie maar hoeveel plantjes kunnen daar onder dan?
            Want hier zie ik 400W – 0.7m2 kweekoppervlakte – 40cm lamphoogte – ~75e
            en dat is mijn ruimte toch?
            Last edited by mrtubsie; 3 October 2010, 12:51.

            Comment


              #7
              Re: Mijn kweekruimte

              nog even een update de ventilator net in de kast gebouwt en meteen gekitt draait lekker en komt koele lucht binnen!
              Kunnen jullie mij vertellen of ik dit op de goede plek heb gedaan? en of hij nog meer ventilatie nodig heeft?



              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Mijn kweekruimte

                  Oorspronkelijk geplaatst door mrtubsie View Post
                  nog even een update de ventilator net in de kast gebouwt en meteen gekitt draait lekker en komt koele lucht binnen!
                  Kunnen jullie mij vertellen of ik dit op de goede plek heb gedaan? en of hij nog meer ventilatie nodig heeft?


                  haha lig hier aardig dubbel, eerst boren en monteren en dan vragen waar die moet (zo ben ik zelf ook hoor )

                  Zou je luchtaanvoer onder doen en je uitvoer boven, dit omdat warme lucht omhoog gaat en daar dus uitgeblazen kan worden. Ook heb je dan goede circulatie.

                  Comment


                    #10
                    Re: Mijn kweekruimte

                    haaha ja ik wil het altijd meteen doen Maar daar was ik idd al achtergekomen heb de 2 inlaatjes onderaan geplaatst en de afzuiging komt bovenin de kast

                    Comment


                      #11
                      Re: Mijn kweekruimte

                      Nou man ook bezeten door het kweekvirus volgends mij!!
                      Beter dat je je spulletjes nu heb kan jij wer lkkr aan de knutsel!!

                      Maare wat heb je precies gehaald hoeveel M3 filter? wat voor lamp? etc..

                      Greetz en ga zo door!
                      Last edited by Newbienob; 14 October 2010, 18:32.
                      Peel me i'm fat free!

                      Comment

                      Bezig...
                      X