Ooit toen het nog in de kinderschoenen lag heb ik me verdiep in led en vele kwekers aangeraden om led lampen te nemen.
Nu kom ik er zelf ff niet meer uit.
Wat is nou het verschil tussen een lamp van 10 euro en een van 200 . Ik heb dan even over een simpel set-up voor een plantje en niet voor een hele bloeikast om het ff zo te zeggen.
Ik snap Lummen- hoe meer Lummen hoe sterker/intense het licht is. Ik snap de watt sterkte en warmte. volt snap ik ook en amp ook. Maar wat heeft een individueel plantje nu nodig. Gewoon voor normaal te groeien want power grow hoef ik ook niet perse. Hoe weet ik de combinatie tussen de verschillende kleuren en hoeveel ik er van nodig heb. en is het dan niet beter om losse kleur set-up te maken.
mijn plantje moet de juiste liefde hebben. ondertussen gebruik ik wel oudere set-up
Nu kom ik er zelf ff niet meer uit.
Wat is nou het verschil tussen een lamp van 10 euro en een van 200 . Ik heb dan even over een simpel set-up voor een plantje en niet voor een hele bloeikast om het ff zo te zeggen.
Ik snap Lummen- hoe meer Lummen hoe sterker/intense het licht is. Ik snap de watt sterkte en warmte. volt snap ik ook en amp ook. Maar wat heeft een individueel plantje nu nodig. Gewoon voor normaal te groeien want power grow hoef ik ook niet perse. Hoe weet ik de combinatie tussen de verschillende kleuren en hoeveel ik er van nodig heb. en is het dan niet beter om losse kleur set-up te maken.
mijn plantje moet de juiste liefde hebben. ondertussen gebruik ik wel oudere set-up
Comment