Topper!!!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bouwverslag klein budget
Collapse
X
-
Damn, alweer 6 dagen geleden sinds m'n laatste update. En dan is er ook nog eens heel weinig gebeurd. Dat schiet niet op
Maar.. We komen er wel.. Uiteindelijk..
Ben ook precies op het punt beland dat ik aan het bouwen geen plezier meer beleef Schuren en schilderen is funest voor m'n pols, en aan elektra aansluiten heb ik de grootste hekel
"Even doorzetten kroket, de laatste loodjes.."
Gisteren heb ik eindelijk de hele kast in de eerste laag grondverf gezet. Dan ziet het er gelijk heel anders uit
2DB795A3-3E0C-43E2-8D7E-0B0FF923AA33.jpeg
03DD95C7-5C25-4F2A-9212-5052FEDDE043.jpeg
Vandaag... Heb ik een enorme kater, en probeer ik nog steeds te achterhalen wat er in die laatste uurtjes, van het feestje gisteravond is gebeurd Damned liquor, doe mij maar een blowtje.
- Likes 1
Comment
-
De kat wandelen gestuurd kroket haha ziet er goed uit manThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
- Likes 1
Comment
-
Beetje kit hier, beetje kit daar, nat vingertje erover en tadaa
D8F661A0-560C-4CB9-8BA8-29EEDA926166.jpeg
9EF4C06A-C05B-4A7B-A5B3-959B1332CE10.jpeg
I know.. een waardeloze update, maar het hoort er allemaal bij
Vanavond voor het slapen alleen nog de vloer kitten. Daarvoor gebruik ik een andere kit, namelijk polymeer. Deze kit moet anders verwerkt worden, daarom geef ik de acrylkit eerst even de tijd om een huid te vormen.
Comment
-
Geen update, maar een vraagje..
Ik zou graag nog een kleine zwenkventilator in m'n kast ophangen. Daarbij was m'n oog gevallen op de Secret Jardin oscillating monkey fan, 17cm, 20W. Bij all4plants komt die inclusief verzending uit op €26,90
Hesi Growmix is de ideale potgrond voor planten met een verhoogde voedingsbehoefte. Naast de kwalitatieve kenmerken van een grondstabiele, luchtige structuur, wateropslagcapaciteit en pH-buffering, is ook de duurzaamheid van het plantensubstraat van groot belang. Daarom bevat Hesi GrowMix een mengsel van wit en zwartveen, schors humus, kleimineraal en kunstmest. De turf wordt duurzaam geproduceerd en alle grondstoffen komen uit Duitsland.
Maar meen hier ooit eens gelezen te hebben dat die dingen snel stuk gaan. De vraag is dus of dit een goede koop is, of dat jullie misschien een beter advies hebben? Of een goedkoper adresje?
Budget rond de €25 (inclusief verzendkosten!).
En ik ben eigenwijs, het moet perse een zwenkventilator zijn
Comment
-
He Takketoelli
Had je eerste comment gemist. Die torenventilatoren zijn ook mooi inderdaad. Al naar gekeken, voor die dingen moet je alleen flink wat meer uitgeven, de goedkopere klasse krijgen erg slechte reviews.
Waarom zou de zwenk-functie niks toevoegen? Jup ik ben eigenwijs Zal m'n gedachtegang toelichten..
Maar dat is weer zo'n typische brainfart van mij Geen onderzoek, geen bewijs, maar ik wil maar al te graag dat het zo zou uitpakken
QnQ
Comment
-
Heel nice en netjes gedaan, hier ga ik veel gebruiken als ik zelf een kast ga maken, vind een tentje te zichtbaar en isoleert geluid ook niet zo goed. Dus die wil ik gaan vervangen, maar eerst een succesvolle kweek draaien
Is het verstandig de luchtinlaten boven de potten te maken of is er onder ook goed?
Thanks kroket
- Likes 1
Comment
-
Jaaaah, ik heb eindelijk weer wat te melden Was vroeg wakker en had zowaar wat minder last van de kop. Daar hebben we gelijk (iets te enthousiast) gebruik van gemaakt!
Allereerst maar de ventilator, zoals terug te lezen is ben ik eigenwijs geweest en heb ik een zwenkende monkey fan besteld. Maar in m'n kast heb ik geen tentstokken dus daar moest wat op verzonnen worden
Zodoende heb ik een 16mm buis opgehaald en die, met behulp van twee kleine stukjes MDF en ingekorte hoekprofieltjes bevestigd.
CA958AD0-6B4F-496B-91D5-D40501C4AA87.jpeg6B033953-21B4-46AF-8D8E-6BA0FA6C052A.jpeg
Ook gelijk de zwenk-functie uitgeprobeerd en dat gaat precies goed, met een minimale ruimte tussen de wand en ventilator
4DE95965-8DC4-4482-90C6-34CDEEFF7658.jpeg
Vervolgens nog de buitenkant van de kast in de lak gezet. Ooit eens een blikje in de verkeerde kleur opgehaald, ivoorwit, dat kon ik er mooi opkwasten.
0905DE45-8363-4BB6-ABE9-EEE3776A630B.jpeg
Ivoorwit... Ze hadden het beter kunnen verkopen als rokersgeel, maar dat zal wel niet zo goed verkopen Ach, er komt toch weer een deur voor dus kan er wel mee leven
En voor de laatste (foto), ook al had ik het een paar dagen geleden al gedaan. Heb ik de scharnieren 2mm verhoogd door er een stripje achter te zetten. Zo valt de deur iets verder naar buiten en kan ik gebruik maken van een tochtstrip. Dat zorgt er op zijn beurt weer voor dat de deur straks mooi lichtdicht is
F8EDA3D7-6D3C-4AD4-95EC-747616BC6939.jpeg
En nou weer languit op de bank.. Was toch allemaal iets te veel van het goede Anderzijds heeft het ook weinig nut om te kijken hoe de verf droogt, dus het is mooi geweest voor vandaag
- Likes 2
Comment
Comment