Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekkast maken/kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweekkast maken/kopen?

Korting op 420shop

Re: kweekkast maken/kopen?

Hoi Ivo,

Er zijn hier voldoende mensen (zie microkweekjes) die op een oppervlakte wat de helft is van de 40 x 40 mooie resultaten met 1 of 2 plantjes boeken, dus 40 x 40 is zeker een optie voor 1 plante om te groeien. Wil je meer plantjes dan kan je altijd naar een grotere tent gaan kijken. Je kunt het zo gek maken als je wilt, wil je het gemakkelijk dan is een tentje wel kant en klaar. Tweedehands zijn er voldoende kweektentjes te krijgen, dus zeker voor jou budget kun je even op de tweedehands markt shoppen.

Qua verlichting... spiek eens in het topic verlichting, er zijn nogal wat factoren die meespelen als het gaat om energie zuipen. Sommige lampen kosten meer energie, maar geven je uiteindelijk ook meer resultaat.

Comment

ik zou het nauwelijks beter kunnen zeggen ^^

nog een verbetering: maak een keuze tussen micro en geen micro. weet wat je wilt en kijk wat je budget is en je ruimte.
      ik ben maar nog het begin...

Comment

Comment

oei nu haal je wat door elkaar! micro is niet bonzai wietplantjes kweken!

Comment

Ik denk dat je de 'ruderalis' ofwel autoflowering plantjes bedoelt, dit is niet microkweken, maar deze soorten blijven nogal klein vergeleken met de normale sativa's en indica's.

Comment

Bezig...
            X