Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De WeDryer , anders drogen om je kweekhok vrij te hebben !
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Inderdaad , hier gaat het dan puur over de eerste dagen van het drogen . Nu zie ik soms ook wel als er traditioneel gedroogd wordt in het hok waar gekweekt wordt, dat het kan knakken in 4 dagen . Met de dryer ongeveer ook die tijd, dus nooit geen 10 zoals je de hele plant op zijn geheel hangt omgekeerd.
Nu probeer ik nog zoveel mogelijk tak te laten hangen als ze in de droger gaan. Maar eigenlijk droogt iedereen net iets anders en denk ik dat het zo wel meevalt. Is de smaak dan echt zoveel beter, op zijn afrikaans de hele plant, met wortel en al omgekeerd hangen en 10 dagen rustig te laten drogen? Ik kan niet anders of dit zelf eens te testen. Volgende ronde zitten er 4 x special kush tussen die ik verschillend ga drogen.@Hazesmoker en WillyWallyLast edited by Wesley pipes; 24 June 2020, 11:37.
-
Het filtertje laat al veel geur door, na paar keer gebruik....zoals QnQ voorspeld had dacht ik .
Dus zeker iedere ronde vervangen voor 15 euro ? Laat maar ...hang ik hem in de kweekruimte,nergens last van.
maar ik droog nu topjes van een afje van buiten met sporen van toprot in. het meeste is weggesneden... zou ik dat riskeren om dat in de kweekruimte te hangen ? Heel de living ruikt nu...Ganja always does the trick.
Comment
-
Denk dat de vraag meer is wil je dat proberen ?
ik hang niets wat van buiten komt ook maar in dezelfde ruimte als waar de
tent staat en dan nog vliegt er af en toe wat rond in de tent
Comment
-
Inderdaad we gaan dit niet doen . Ook had ik twijfel om een paar buitenplanten die eiglik voor vrienden waren maar er nu maar 2 moeten hebben, mee te nemen naar binnen..maar een grote nono he, als ze niemand hoeft , vliegen ze op de mesthoop hier.
De meeste geur wel alweg, heb de koolstoffilter eens opgeschud en andere drogen we dan buiten in het hok misschien . Es denken over de inlaat. Dank u ten zeerste !
-
Op amazon.co.uk. goedkoper de xl voor 90 euro met verzending ongeveerLast edited by Wesley pipes; 4 December 2020, 08:24.Ganja always does the trick.
Comment
-
Heb vorige week per vergissing een HERB Dryer XL besteld, dacht dat het om een WeDryer XL ging gezien de foto's die gebruikt werden van een WeDryer was.
Iemand ervaring met deze concurrent? Hij ziet er quasi identiek uit, op foto's afgaande ook dezelfde fan.
Daarstraks de fan eens getest maar deze is echt wel luid, is dit normaal?
Comment
-
Geen ervaring mee... de xl is ook wel luider dan de kleine versie, zelfde fan , maar hoger in amperes... heb wel al gehoord dat er andere versies bestaan , kostprijs ongeveer hetzelfde?
-
Een kleine 20 euro goedkoper dan de WeDryer.
Herb Dryer XL Ø 60CM Diameter met Actieve Airflow Met de Herb Dryer XL droog je eenvoudig en snel Herbs en kruiden, zonder de ongewilde geurtjes. De HERB Dryer XL heeft met een diameter van 60cm, en is een nieuwe droognet op de markt.Dit droognet bestaat uit luchtdichte vakken, waardoor er aan de zijkanten geen lucht kan ontsnappen.En tot slot zit er boven in het net een Koolstoffilter en daarboven op weer een kleine ventilator die de lucht bijna geurloos uit de WeDryer zuigt!De WeDryer is voor alle type kruiden gemaakt!Wij zijn de eerste in Nederland die dit product hebben!
WeDryer XL Ø 60CM Diameter met Actieve Airflow De WeDryer XL heeft met een diameter van 60cm, en is de nieuwe droognet op de markt.Dit droognet bestaat uit luchtdichte vakken, waardoor er aan de zijkanten geen lucht kan ontsnappen.En tot slot zit er boven in het net een Koolstoffilter en daarboven op weer een kleine ventilator die de lucht bijna geurloos uit de WeDryer zuigt!De WeDryer is voor alle type kruiden gemaakt!Wij zijn de eerste in Nederland die dit product hebben! Bestel hem nu voor dat die op is!Een aantal kenmerken van de WeDryerVoorkom schimmel.Droog gelijkmatig.Continue luchtstroom.Aparte compartimenten, waardoor er meerdere planten/kruiden tegelijkertijd gedroogd kunnen worden.Actieve luchtstroom systeem.Zeer snel en eenvoudig om gebruiksklaar te maken.WeDryer kan overal opgehangen worden.Makkelijk op te bergen in het tasje na gebruik!Ingebrepen:1 WeDryer XL1 Filter (Gaat 3 maanden mee)Elektrische ventilatorWeDryer hoesjeAdapter voor Europa, Engeland en Amerika.Product details:4 verdiepingen droger.Koolstof filterMaten: Diameter 60cm, Hoogte 70cm, Filter grote 120x120x50mm.
-
Comment