Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
schakelkast
Collapse
X
-
Re: schakelkast
aah dat valt dus dan wel mee
Je hebt volgens mij 3 standen erop zitten
1 auto (tijdklok)
2manual -- On
-- off
3 pernament off
oh ja als het mogelijk is zou je die gebruikshandleiding helemaal hierrop willen zetten bvd :p (indien mogelijk)
kon namelijk zelf geen handleiding vinden over de g-tools schakelkast... wel over hun andere matterialen
Gegroet
mitoIn a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.
Comment
-
ben nog steeds opzoek om het auto (tijdsklok) kunnen in te stellen,heb nu een mailtje gedaan naar G-Tools zelf om een wat duidelijker gebruiksaanwijzigingen,heb wellicht een grote fout gemaakt door aan het quartz knopje te draaien middenin,volgens mij heeft dit te maken met de digitale klok binnenin de schakelkast(zomertijd-wintertijd)het knopje in het midden heeft een draaibeweging richting uurwerk met getallen erop van 0-10-20-30-40-50-60volgens dat ik nog possitief kan denken is 60=1uur,als je een keer geprobeerd hebt het in te stellen en het lukt niet wordt je stillaan lastig en pruts je nog meer verder in de hoop het toch nog te vinden,maar hou je ervan zeker nog op de hoogte en als ik het gevonden heb zal ik de handleiding plaatsen,
MVG
Biglia
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostDat ronde knopje in het midden is voor de fijnafstelling.
Verder kun je 'm gewoon aan en uit zetten.
Niks bijzonders en echt niet zo moeilijk als je 't maakt. Zelfde als een gamma-klokje.
Comment
-
Kijk eens goed. Linksonder staat een schuif-schakelaartje : AUTO(matisch) en PERM(anent)
Deze staat nu dus aan op AUTO :
PC030001.jpg
Simpel toch ?Last edited by QnQ; 3 December 2010, 10:24.
Comment
-
hmm ik heb ook zo'n g-tools schakelkast, hij gaat wel aan en tikt, maar uitgaan ho maar heb alles geprobeerd, op auto, 24uurs knoppen indrukken of uitgedrukt, geen verschil, 1 keer ging 1 van de 3 lampen wel uit, alleen de andere 2 gingen vrolijk verder. iemand anders hiermee ervaring?
Comment
Comment