Hey
Wietje hier,
Ik heb zelf bijna alles klaar om te beginnen kweken, enkel mijn afzuiging en voeding moet ik me nog wat meer in verdiepen.
Maar nu is het dus de beurt aan de afzuiging om onder handen genomen te worden.
Na al wat opzoekwerk gedaan te hebben kom ik uiteindelijk bij deze 2 buisventilatoren uit..
Nu waarom specifiek deze 2? (Als jij een andere weer, hoor ik het graag!)
Omdat deze het laagste aantal decibels zou moeten produceren.
Nu omdat ik zo een donker bruin vermoeden heb, dat dit er eerder opstaat voor de marketing dan o.w.v het feit dat hij wel degelijk zo stil zou zijn..
had ik graag jullie meningen gehad..
En al zeker moest je een van deze 2 buisventilatoren in gebruik hebben.
S&P:
Persoonlijk lijkt die 22-25db die de whisper gold produceert te goed om waar te zijn..
https://www.ventilatieshop.com/venti...ter-100-125mm/
Zou altijd handig zijn moest ik 'm zo in mijn tentje kunnen hangen en 'm nauwelijks tot niet horen.. maar dat gaat vast niet het geval zijn. (In de filmpjes die ik vind maakt zo'n buisventilator altijd wel herrie)
Moest hij toch wat teveel geluid maken zou ik er een een houten box voor maken om 'm daarin hopelijk wat te met dan een ingang en uitgang voor de luchtstroom ipv in de tent.
Hebben jullie hier ervaring mee, of heeft een van jullie een van die buisventilatoren?
Een filmpje van hoe luid ze nou werkelijk zijn zou zeker geapprecieerd worden
W.
Wietje hier,
Ik heb zelf bijna alles klaar om te beginnen kweken, enkel mijn afzuiging en voeding moet ik me nog wat meer in verdiepen.
Maar nu is het dus de beurt aan de afzuiging om onder handen genomen te worden.
Na al wat opzoekwerk gedaan te hebben kom ik uiteindelijk bij deze 2 buisventilatoren uit..
Nu waarom specifiek deze 2? (Als jij een andere weer, hoor ik het graag!)
Omdat deze het laagste aantal decibels zou moeten produceren.
Nu omdat ik zo een donker bruin vermoeden heb, dat dit er eerder opstaat voor de marketing dan o.w.v het feit dat hij wel degelijk zo stil zou zijn..
had ik graag jullie meningen gehad..
En al zeker moest je een van deze 2 buisventilatoren in gebruik hebben.
S&P:
Persoonlijk lijkt die 22-25db die de whisper gold produceert te goed om waar te zijn..
https://www.ventilatieshop.com/venti...ter-100-125mm/
Zou altijd handig zijn moest ik 'm zo in mijn tentje kunnen hangen en 'm nauwelijks tot niet horen.. maar dat gaat vast niet het geval zijn. (In de filmpjes die ik vind maakt zo'n buisventilator altijd wel herrie)
Moest hij toch wat teveel geluid maken zou ik er een een houten box voor maken om 'm daarin hopelijk wat te met dan een ingang en uitgang voor de luchtstroom ipv in de tent.
Hebben jullie hier ervaring mee, of heeft een van jullie een van die buisventilatoren?
Een filmpje van hoe luid ze nou werkelijk zijn zou zeker geapprecieerd worden
W.
Comment