Beste vrienden,
Ben momenteel mijn Secret Jardin tentje aan vervoledigen en geraak er even niet meer tussen uit.
Graag wil ik jullie feedback over de keuze's zodat ik deze nog kan aanpassen(koolstoffilter is al dom besteld)
wil graag in de komende dagen alles besteld hebben
Wat nodig? :
- LEDLAMP*: mars hydro tsw2000 (nergens op voorraad, onlinetopgarden.com geeft aan van wel maar deze krijg ik niet aan de telefoon) *
- Stille Afzuiger*: Softbox 250m3 (van growfellas, vriendelijk en duidelijk service gehad dus dit is beslist) *
- Koolstoffilter? :Can Lite 600m3? (hier komt mijn grootste twijfel, goed idee om deze op een softbox van 250m3 te plaatsen? Volgens Rajatrading zou dit geen probleem zijn, bestelling is namelijk bij hun geplaatst omdat hier het goedkoopst was en ik normaal gezien van plan was om een 550m3 afzuiger te kopen
- Slangen? : - Sonnoconnect 160m3 1x1m?
- Sonnoconnect 160m3 1x2m (komt rechtstreeks uit aan raam)?
(beter iets langer nemen als nodig of enkel afstand nemen dat nodig is?)
- controller? : - simpele variac of trafo controller van Cli-Mate?
* = beslist / ? = nog twijfels
Ik heb al een ventilator, temp & hygro meter, tijdschakelklok die ik voor geen enkel keer ingesteld krijg
Ik kijk uit naar jullie advies en feedback!
Ik steek alvast ene op en ga van het zonnetje te genieten!
Happy tuesdayz
Ben momenteel mijn Secret Jardin tentje aan vervoledigen en geraak er even niet meer tussen uit.
Graag wil ik jullie feedback over de keuze's zodat ik deze nog kan aanpassen(koolstoffilter is al dom besteld)
wil graag in de komende dagen alles besteld hebben
Wat nodig? :
- LEDLAMP*: mars hydro tsw2000 (nergens op voorraad, onlinetopgarden.com geeft aan van wel maar deze krijg ik niet aan de telefoon) *
- Stille Afzuiger*: Softbox 250m3 (van growfellas, vriendelijk en duidelijk service gehad dus dit is beslist) *
- Koolstoffilter? :Can Lite 600m3? (hier komt mijn grootste twijfel, goed idee om deze op een softbox van 250m3 te plaatsen? Volgens Rajatrading zou dit geen probleem zijn, bestelling is namelijk bij hun geplaatst omdat hier het goedkoopst was en ik normaal gezien van plan was om een 550m3 afzuiger te kopen
- Slangen? : - Sonnoconnect 160m3 1x1m?
- Sonnoconnect 160m3 1x2m (komt rechtstreeks uit aan raam)?
(beter iets langer nemen als nodig of enkel afstand nemen dat nodig is?)
- controller? : - simpele variac of trafo controller van Cli-Mate?
* = beslist / ? = nog twijfels
Ik heb al een ventilator, temp & hygro meter, tijdschakelklok die ik voor geen enkel keer ingesteld krijg
Ik kijk uit naar jullie advies en feedback!
Ik steek alvast ene op en ga van het zonnetje te genieten!
Happy tuesdayz
Comment