Hoi iedereen
ik draai nu in een 1x1x2m tent met een 600w hps
normaal zet ik in het voorjaar buiten ook wat maar door omstandigheden kan dat niet meer ( meeste rookwaar kwam hier vanaf )
dus nu wil ik graag het hele jaar rond kunnen draaien
aangezien het nu al ( met de lamp snachts aan )
bijna 30 g word in de tent en ik het scroggen wel leuk vind maar met een scrog net in de tent al niet aan de achterste rij planten kan om ze te verzorgen / goed op het net te binden
wil ik de tent weghalen
en over de hele achterwand van de aanbouw waar de tent staat
een lange 2,4m 60 cm breed en dan 2,2 m hoog bak maken met schuifdeuren
tegen de muren zwart wit folie om alles luchtdicht te maken en voor reflectie
Dubbele bodem eronder voor luchtinlaat
lucht word bovenzijde kas weg gezogen en uitgeblazen in de achterliggende ruimte
zo hoord niemand iets van geluid
dan nog een soort schuifdeur ervoor maken en dan denk ik dat ik overal netjes aan kan tijdens de bloei
aan de linkerzijde van de ruimte wil ik een voorgroei bak maken van 120lang en 60 breed die ik dan ook weer voorzie van dubbele bodem voor luchtinlaat
luchtuitlaat komt gewoon in dat grote bloeihok
idiaal gezien kan er dan aan de rechterzijde in de toekomst nog een drooghok komen wat ook weer gekopeld word qwa luchtuitgang aan dat bloeihok
ik heb nog een aparte luchtingang om verse lucht de ruimte in te blazen waar alles staat de ruimte is nu al lichtdicht dus dat scheelt al
ik wil in de bloei ruimte iets van een 400 w led kwijt die ik nog moet aanschaffen als ik er wijs uit raak
pfff toch nog een hele uitleg geworden
alle tips tricks goede raad zijn welkom
en ik hou hier een verslagje bij van hoe het verloopt
ik draai nu in een 1x1x2m tent met een 600w hps
normaal zet ik in het voorjaar buiten ook wat maar door omstandigheden kan dat niet meer ( meeste rookwaar kwam hier vanaf )
dus nu wil ik graag het hele jaar rond kunnen draaien
aangezien het nu al ( met de lamp snachts aan )
bijna 30 g word in de tent en ik het scroggen wel leuk vind maar met een scrog net in de tent al niet aan de achterste rij planten kan om ze te verzorgen / goed op het net te binden
wil ik de tent weghalen
en over de hele achterwand van de aanbouw waar de tent staat
een lange 2,4m 60 cm breed en dan 2,2 m hoog bak maken met schuifdeuren
tegen de muren zwart wit folie om alles luchtdicht te maken en voor reflectie
Dubbele bodem eronder voor luchtinlaat
lucht word bovenzijde kas weg gezogen en uitgeblazen in de achterliggende ruimte
zo hoord niemand iets van geluid
dan nog een soort schuifdeur ervoor maken en dan denk ik dat ik overal netjes aan kan tijdens de bloei
aan de linkerzijde van de ruimte wil ik een voorgroei bak maken van 120lang en 60 breed die ik dan ook weer voorzie van dubbele bodem voor luchtinlaat
luchtuitlaat komt gewoon in dat grote bloeihok
idiaal gezien kan er dan aan de rechterzijde in de toekomst nog een drooghok komen wat ook weer gekopeld word qwa luchtuitgang aan dat bloeihok
ik heb nog een aparte luchtingang om verse lucht de ruimte in te blazen waar alles staat de ruimte is nu al lichtdicht dus dat scheelt al
ik wil in de bloei ruimte iets van een 400 w led kwijt die ik nog moet aanschaffen als ik er wijs uit raak
pfff toch nog een hele uitleg geworden
alle tips tricks goede raad zijn welkom
en ik hou hier een verslagje bij van hoe het verloopt
Comment