Wat vinden jullie dan van deze lamp ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke lamp
Collapse
X
-
Hii
wat QnQ klopt volledig er staat geen info in het paatje dat jij toevoegt wat ook maar enige waarde heeft om iets zinnig over deze lamp te zeggen!
Al kan ik me voorstellen als je nieuw bent in de lampenwereld dat je denkt dat deze text je een goede lamp garandeert
Verbruik: 200w
500 PPFD Distance: 18"
800 PPFD Distance: 12"
Max Current: 1.6A @120v
Coverage Area: 3' x 3'
Heat Output: 640 BTU
Dimensions: 8.5" x 8.5" x 4"
Weight: 6 lbs.
Warranty:3 Years
Dit is de info waar QnQ en de andere kenners iets meer mee kunnen!
Comment
-
wat is de oppervlakte van je tent/hok ?
deze zal stukken beter zijn en stiller !
Mars Hydro TSW-2000 kopen? Snel geleverd, Full spectrum LED lampen van Mars Hydro voor de laagste prijs. Eerlijke reviews en vergelijking bij ledsgrowindoor.nl
hier is ze nog iets goedkoper en met dimmer
Last edited by Jura; 25 June 2020, 06:17.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostEr staat helemaal geen info bij.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Die Solarxtreme is ook wel een hip lampje hoor, als je oppervlakte niet groter is dan 70x70cm kan dat prima.
Als ze die cobs iets verder uit elkaar hadden gezet had de oppervlakte wat groter kunnen zijn.
Het enige echte mogelijke probleem is dat ik nergens zie staan dat die ook op 240V kan.
Er staan in dit forum heel veel topics van kwekers die een lamp zochten.
Heb je daar niks interessants tussen kunnen vinden ?Last edited by QnQ; 25 June 2020, 10:32.
Comment
-
De tws2000 is waarschijnlijk een van de betere budget lampen die je voor jou oppervlakte kunt krijgen. Tenzei je zelf gaat knutselen..
In ieder geval 10 keer beter dan wat je had . Maar het kan (voor meer geld) nog een stuk efficient-er..
Ik zou hem wel via de website van Mars hydro zelf bestellen. Niet via ali of een andere 3e partij verkoper: https://www.mars-hydro.com/mars-tsw-...led-grow-light
Via Mars Hydro zelf kost die zo'n 250 euro.
Hou rekening met wat langere verzend tijd.Last edited by Nederhigh; 25 June 2020, 16:30.
Comment
-
Absoluut, zeker omdat (volgens mij) de RJ11 contacten voor maximaal 1A geschikt zijn.
Mja, zolang je die niet gebruikt kan er niks fout gaan daar mee.
- wat ik zat te denken, misschien is het alleen om de besturing door te schakelen zodat je met 1 app alle lampen tegelijk kunt regelen? Ik lees net dat de TS geen daisy-chain heeft.
Zoveel zooi op die site, en geen gewone standaard usermanual te vinden.
Nja, het zit mij goedLast edited by QnQ; 26 June 2020, 13:18.
Comment