***Aangepaste post........
deel 1 tent, hoogte, potinhoud
deel 2 stroom, warmte
deal 3 zaden, toppen
deel 4 organische voeding, preventief kuren, hoe vaak en wanneer
Mijn maandelijkse coffeeshopkosten lopen veel te ver op en m'n spaargeld wil ik niet oproken...
Het idee is om een tent van L120x B120x H220cm of hoger. neer te zetten. De ruimte leent zich hier perfect voor. Er zijn 2 deuren en 2 ramen. De ramen zullen in de late herfst en winter dicht zijn vanwege de buitentemperatuur en dat de kamer onverwarmd is. Onverwarmd in de winter met de ramen dicht is het ongeveer 10-12graden. Ik heb geen idee hoe een ingerichte tent kwa positionering van lampen, het ophang mechanisme hiervan en afzuiger enzo binnen uitziet.
edit: sorry guys, misschien hebben jullie dat ook wel eens dat je doorslaat in je idee en te overenthousiast ervan wordt?!?!?
deel 1 tent, hoogte, potinhoud
deel 2 stroom, warmte
deal 3 zaden, toppen
deel 4 organische voeding, preventief kuren, hoe vaak en wanneer
Mijn maandelijkse coffeeshopkosten lopen veel te ver op en m'n spaargeld wil ik niet oproken...
Het idee is om een tent van L120x B120x H220cm of hoger. neer te zetten. De ruimte leent zich hier perfect voor. Er zijn 2 deuren en 2 ramen. De ramen zullen in de late herfst en winter dicht zijn vanwege de buitentemperatuur en dat de kamer onverwarmd is. Onverwarmd in de winter met de ramen dicht is het ongeveer 10-12graden. Ik heb geen idee hoe een ingerichte tent kwa positionering van lampen, het ophang mechanisme hiervan en afzuiger enzo binnen uitziet.
- bestaan er tenten van 240 of 260cm hoog?
- staan de afzuiger en het filter in of boven op de tent?
- kan de hoogte van de tent voor meer opbrengst zorgen, iets langer doorgroeien voor grotere planten?
- is er een verschil in opbrengst bij 11ltr of 18ltr potten?
- zijn 11 of 18ltr potten groot genoeg?
- wat is de max. veilige hoeveelheid stroom die uit een stopcontact kan komen?
- hoeveel warmte zal de lamp en afzuigers bij elkaar genereren? (kamer is onverwarmd in de winter moet ik proberen de warmte vast te houden)
- leveren getopte planten meer dan ongetopte XXL autoflowers op?
- is er een verschil in het kweekschema tussen gefeminiseerde en autoflowers?
- heeft het invloed op de opbrengst als je bloeiende autoflowers 16 of 18uur ipv 12 uur licht geeft?
- kan ik de gebruikte aarde op deze manier blijven herbruiken?
- welk organisch wortelgroei supplement raad je aan?
- kunnen de planten op deze manier overvoedt worden?
- hoe kan ik de ph en ec waarde van de aarde testen?
- welke preventieve kuren adviseer je met deze aarde setup?
- in welke week moet ik preventief roofmijt gebruiken om spint te voorkomen?
- is het noodzakelijk om per oogst meerdere keren roofmijt te gebruiken en/of kuren?
- als ik de aarde wil herbruiken moet ik deze dan spoelen?
edit: sorry guys, misschien hebben jullie dat ook wel eens dat je doorslaat in je idee en te overenthousiast ervan wordt?!?!?
Comment