Dag iedereen ik heb onlangs een timerbox gekocht (lumii heavy duty timer) maar deze is niet geaard (zonder aardepinnetje) dus ik ben aan het kijken voor een andere en ik heb 2 op het oog die ik wil kopen maar hier heb ik wel een vraag over aangezien er niet al te veel informatie bijstaat, dus zon timerbox steek je in de stekker en deze aijn met geaarde stopcontacten neem ik aan? En dan steek je de stekker van je lamp (ik heb een led plug and plag 600watt) in de stekker die op de timerbox vast zit maar ik vraag me af of bij de g tools en davin schakelkasten geaarde stekkers kunnen worden in gestoken, als iemad hier een van deze timers heeft kunnen jullie het klepje omhoog dien en een foto nemen van de plug in ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vragen over timerbox
Collapse
X
-
Ja dat is dus wat ik heb, thanks !! En weet iemand toenvallig waar in belgie je koolstoffilter kan kopen want ik was een in greensell gaan halen mar die was kapot, toch een handje vol koolstof dat eruit viel als ik het ondersteboven hield en nog een laagje koolstof in de plastic verpakking... :/
Comment
Comment