Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verwarming in tuinhuis
Collapse
X
-
Last edited by Jura; 6 September 2020, 06:32.
Comment
-
Mits ik ook nog game in mijn tuinhuis en ik denk dat het een vreemd gevoel zou geven komt de lucht rechtstreeks van buiten in de tent.
De temperatuur met de lamp aan (nu al aan van 13u tot nu 22u30)is momenteel maar 18,5 graden..
Licht 18/6 momenteel.
Thanks voor de tip Jura
Comment
-
lucht van in het tuinhuis in de tent trekken zal ook al beter zijn ( verluchting rooster steken ergens in tuinhuis een die je kan regelen ( open of volledig dicht )
desnoods tuinhuis wat opwarmen met olie radiator ( wat is de temperatuur in je tuinhuis ?)Last edited by Jura; 7 September 2020, 08:33.
-
-
Ik lees net dat die verwarmmat 140 watt is.. natuurlijk wou ik met mijn ledlamp (migro Array) zuinig kweken .. zijn er nog energiezuinigere opties?
Comment
-
Maak een vliegende start met de ROOTiT Verwarmingsmat Small 40x120cm 60watt Door het gebruik van de warmtemat zullen de wortels zich beter en sneller kunnen ontwikkelen. De ROOT !T Verwarmingsmat heeft een spinnenweb van dunne draden waardoor de warmte zich gelijkmatig verdeelt.
Het leveren van alle hobby kweek producten. Licht, Lucht, Water. Groten merken, zoals Secret Jardin, Gavita, Lumatek, Philips,G-Tools, Rhino filters, Canna, Metrop, Hypro, Hotbox pH en EC meters, alles snel en goed geleverd. Natuurlijk een goede service
deze gebruik ik
-
-
Yep, als je 's winters in een tuinhuisje zonder verwarming gaat kweken heb je een echte kachel nodig.
Met een matje of buis kom je er niet. Je moet denken aan 2000W kachels, olieradiators etc...
Ook de tijden waarop je kweekt zijn belangrijk.
De lamp moet aan op het koudst van de dag, 's nachts dus.
Er staan wel wat schuur en tuinhuisje kweken hier op JD.
De best gelukte was met autoflowers en het licht 24/7 aan.
Dat was geen grapje, dat is een serieuze tip, maar dat is geen optie ?
Lijkt me wel het makkelijkst en goedkoopst.
De afzuiging op minimaal want die is om de warmte af te voeren, en als je geen warmte hebt, is het alleen voor de geur.
- Likes 1
Comment
-
Update:
Ik heb uiteindelijk een tube heater gekocht van 145 Watt. Hierdoor blijft mijn tent die eerder tijdens zijn nacht naar 15 graden ging nu constant op 23-24 graden, zonder enige problemen.
Enkelen hadden mij onnodige paniek bezorgd.
Toch bedankt
Dus mensen die een energiezuinige oplossing zoeken om hun tent bij te warmen, de ecotube heater samen met een temperatuur controller is top!
Comment
Comment