Na lange tijd truc van start met en zelf gekte kweekhok deze keer ook met zn 600w heb paar foto’s maar niet het eind resultaat is echt mooi vind ik zelf
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweek ruimte gemaakt in duiven kot
Collapse
X
-
Veel hout, vocht en schimmel gevoelig, adviseer isolatie en zwartwitfolie aan de wand en plafond en vloer!!
Staat dat kot buiten, of binnen gesitueerd?
- Likes 1
-
Dus het is eigelijk beter dat ik die folie toch aanschaf ik wou die folie volgende maand aanschaffen omtrent het geld moet rond komen als je me snapt en dit kot is niet buiten is binnen maar in en duivenkot das en soort klein huisje met 1verdiep op eerste verdiep is die kot gebouw zelf hellemaal beter ni kweken tot de folie dan ?
-
De warme vuile lucht moet met zo min mogelijk slang en zo min mogelijk bochten naar buiten,moet de slang toch echt zo lang zijn vervang hem dan door pvc pijp want die geeft minder weerstand.heb ie daar geen zin in,maakt niet uit want de winter komt er aan,maar in de zomer kan het een paar graden schelenverzonden vanaf mijn bos hut met tamtam
Comment
-
Rreppellsteeltjam daar is het gesitueerd
Comment
-
Niet handig, wel duidelijk binnen, scheelt een heleboel.
-
Bedenk me dat ik ook wat snel heb gereageerd. Ik raad zeker, af ik zou dit te verwijderen dit is een heel herkenbare foto.
-
Neuh, is wel ok, khad er wel een gordijn voor gemaakt en niet naar de straatkant uitgeblazen, als daar een straat zit tenminste.
-
-
hoe langer de slang hoe meer moeite het kost om de lucht erdoor te blazen een blaaspijp is ook geen 4 meter,en jouw slang heeft nog ribbels ook dus weerstand.maar niet druk over maken is nu bijna winter,in de zomer help elke beetje om de temperatuur laag te houden ,jij moet staks minimaa af gaan zuigen om de ruimte warm te houden anders moet je bijstokenverzonden vanaf mijn bos hut met tamtam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loustick View PostRreppellsteeltjam daar is het gesitueerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Posthoe langer de slang hoe meer moeite het kost om de lucht erdoor te blazen een blaaspijp is ook geen 4 meter,en jouw slang heeft nog ribbels ook dus weerstand.maar niet druk over maken is nu bijna winter,in de zomer help elke beetje om de temperatuur laag te houden ,jij moet staks minimaa af gaan zuigen om de ruimte warm te houden anders moet je bijstoken
Comment
-
ik weet niet waar je hok op staat maar in mijn berging had ik een betonvloer. zorg dat je deze met blauw iso plastic bekleed, erboven triplex. hier kwam ik later achter, het beton blijft ijs koud.
hoezo kiezen ze hier allemaal voor die folie als het witkalken bewezen reflecterender is en ook nog insecten weghoud? ff isoleren met piepschuimplaten, als het mogelijk is de wanden met gipsplaten en dan grondverf wit. daarna eroverheen met een laag of 2 witkalk.
In onze webshop kunt u witkalk kopen geschikt voor uw kippenhok, voliere, dierenverblijf, kelder, wc enzovoorts. Onze witkalk is vochtdoorlatend, schimmelwerend en maakt uw dierenverblijf onaantrekkelijk voor bloedluis, luizen en mijten.
"onaantrekkelijk voor bloedluis, luizen en mijten."
Comment
Comment