Hoi, ik gebruik sinds een tijdje de Kind Led XL750. Qua opbrengst en bedieningsgemak ben ik er best tevreden over, qua geluidsniveau wat minder. Ik had me wellicht iets beter moeten inlezen, maar ik heb niet gedacht aan de geluidsproductie van de fans van dat ding. Werd ook niet genoemd in reviews. In de kweekruimte moet altijd een bovenraampje open staan om afgezogen lucht uit te blazen en nieuwe lucht binnen te halen, en als je buiten onder dat bovenraampje gaat staan dan hoor je de lamp wat. Dat bovenraampje moet open blijven dus het meest logische lijkt mij om ervoor te zorgen dat het geluid van de lamp de tent niet verlaat.
Ik wil dus mijn Secret Jardin kweektent van 120x120x200cm gaan soundproofen. Ik dacht hierbij aan steenwol. Dit is bij verschillende bouwmarkten te koop in verschillende diktes, en hier wou ik de buitenkant en bovenkant van de tent dan mee bekleden. Iemand hier ervaring mee? Het lijkt mij de meest pragmatische oplossing. Wel vervelend materiaal om mee te werken, maar ik heb een bril, handschoenen en stofmaskers en het op maat snijden is een eenmalige taak.
Ik wil dus mijn Secret Jardin kweektent van 120x120x200cm gaan soundproofen. Ik dacht hierbij aan steenwol. Dit is bij verschillende bouwmarkten te koop in verschillende diktes, en hier wou ik de buitenkant en bovenkant van de tent dan mee bekleden. Iemand hier ervaring mee? Het lijkt mij de meest pragmatische oplossing. Wel vervelend materiaal om mee te werken, maar ik heb een bril, handschoenen en stofmaskers en het op maat snijden is een eenmalige taak.
Comment