Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

producten van G-tools

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    producten van G-tools

    Korting op 420shop
    Hoi, was even benieuwd hoe de ervaring is met G-tools spullen. ik heb onlangs een complete set aangeschaft waarin ook een G-tools buisafzuiger en schakelkast bij zat.

    nou is mijn ervaring best slecht moet ik gelijk bekennen, toen ik de spullen zag in de growshop was mijn gevoel: dit ziet er goed uit. product ziet er degelijk uit, voelt goed aan.

    bij het opzetten van mijn tent, de buisventilator maakte vet veel geluid en bij het dimmen (zat een dimmer ingebouwd) ging het zelfs heel hard brommen. de schakelkast was helemaal slecht, 3x 600w + kachel, 2 van de 600w stekker ingangen bleven constant doorgaan (ze wilden niet uit schakelen) 1 deed het perfect, de kachel ingang werkte helemaal niet!

    uiteindelijk spullen maar teruggebracht en omgeruild voor een betere schakelkast en een softboxafzuiger (deze kan ik zeker aanraden, is wel groot, maar zelfs bij het dimmen hoor je hem bijna niet, je hoort alleen geluid van de lucht er doorheen komen)

    eigenlijk wil ik weten of anderen ook een slechte ervaring met dit merk hebben of had ik nou gewoon pech

    #2
    Re: producten van G-tools

    hey,

    Ik heb bij de aankoop van mij set ook g-tools onderdelen gekregen... Ik heb hier geen problemen mee.... de afzuiger zoemt wel wanneer de min. toeren op 20% staat.
    De schakelkast is voor mij helemaal top eigenlijk...?!? ik heb hiet alvast geen problemen mee ervaren en zo te horen is het dezelfde schakelkast (3lampen en kachelcontact)

    Heb je de verkoper al gecontacteerd ivm uw garantie? (ja bij de 2de maal te lezen merkte ik dat ja al omgeruild hebt...my bad)


    groetjes

    de lange
    Last edited by lange1908; 30 January 2011, 00:04.

    Comment


      #3
      Re: producten van G-tools

      ja ik zal wel bad luck hebben, zoals altijd zoals ik in mijn eerste post al aangaf, qua kwaliteit ziet het er wel goed uit (voor amateurs dan zoals ik dan). ach ik heb nu een goedwerkend setje, die ook bijna geruisloos is. alleen heb ik wel het gevoel dat mijn afzuiger misschien een 0.5 kub hoger had gemogen, just incase shit happens

      Comment


        #4
        Re: producten van G-tools

        Had ook geen problemen met de schakelkast, alleen irriterende dat tikkende klokje me
        Heb deze dan gewisselt voor eentje zonder timer en een digitale aangehangen.

        Over de buisafzuiger heb je wel gelijk zelfs op de min stand maakt hij geluid, op 50 % is het niet te doen als ie op je kamer staat,
        Waar heb jij je softbox gekocht?

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: producten van G-tools

          ja dat getik werd ik helemaal gek van, heb gelukkig nu een veel betere schakelkast, deze heeft zelfs een schakelaar aan de buitenkant om alles uit te zetten, is wel zo veiliger dan die g-tools ding.

          ik heb de softbox bij sjop gekocht, hij is wat duurder dan normale box afzuigers, maar het is het zeker waard! ik heb geen demper of dergelijke eraan hangen (alleen sono slang) en op volle toeren hoor je hem nauwelijks als je ernaast staat. ik heb hem ook niet opgehangen ofzo, hij staat op een klein tafeltje naast mijn tent.

          Comment

          Bezig...
          X