Aloha,
Heb de zoekfunctie geprobeerd, niets gevonden.
Een paar vragen waar ik mee zit I.v.m water bewaren in een watervat.
Ik heb al meerdere malen gelezen dat je water 24 uur laat luchten zodat de chloor kan verdampen.
Ook heb ik al voorbij zien komen dat je water best in beweging houd.
Hoelang kan je water goed houden in een watervat dat in beweging staat en ook is afgeschermd van licht ?
Als ik Ph min zou toevoegen aan het water en het stijgt telkens weer , Raakt dat water niet verzadigd of teveel zouten ?
Of kan ik gewoon telkens weer Ph min toevoegen ?
Als het vat half leeg is en ik heb tijd om het bij te vullen , kan ik het dan gewoon toevoegen aan het "oude water " ?
Voedingwater zou ik sowiso altijd apart maken, wel het water afnemen van het watervat.
Alvast bedankt !
Nirvana
Heb de zoekfunctie geprobeerd, niets gevonden.
Een paar vragen waar ik mee zit I.v.m water bewaren in een watervat.
Ik heb al meerdere malen gelezen dat je water 24 uur laat luchten zodat de chloor kan verdampen.
Ook heb ik al voorbij zien komen dat je water best in beweging houd.
Hoelang kan je water goed houden in een watervat dat in beweging staat en ook is afgeschermd van licht ?
Als ik Ph min zou toevoegen aan het water en het stijgt telkens weer , Raakt dat water niet verzadigd of teveel zouten ?
Of kan ik gewoon telkens weer Ph min toevoegen ?
Als het vat half leeg is en ik heb tijd om het bij te vullen , kan ik het dan gewoon toevoegen aan het "oude water " ?
Voedingwater zou ik sowiso altijd apart maken, wel het water afnemen van het watervat.
Alvast bedankt !
Nirvana
Comment