Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verwarming (tent)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verwarming (tent)

    Korting op 420shop
    Hoi ik loop gelijk al tegen problemen aan wanneer mijn lamp uit staat word het tussen 14 en 16 graden. (lamp aan met verse lucht is het 26-27 graden) nou wilde ik een kacheltje aanschaffen, alleen weet ik niet of dit wel veilig is in een tent.

    ik zag ook van die waterdichte matten die bij dierenwinkels verkocht worden met een ingebouwde termostaat erin. heeft iemand hiermee ervaring? of is een kachel beter?

    alle hulp is welkom!

    #2
    Re: verwarming (tent)

    kachels zijn meestal beveiligd met n omkiep schakelaar en n thermoscakelaar.dus daar hoef je je niet druk om te maken.n badkamer kachel volstaat.ma denk wel dit is 2000 w.gebruik die n wintertje en je zult schrikken van je energie nota!!!!
    verder zorgen dat ie op n verhoging staat en de uitblaas niet belemmerd word!
    komt t helemaal goed.en je inblaas komt die van buiten?zoja dan moet je van binnen aanzuigen.
    grtz

    Comment


      #3
      Re: verwarming (tent)

      inblaas is van binnen de kamer, raam staat wel op een kiertje voor verse lucht. ik blaas uit naar de gang. een kachel op de grond leggen is niet helemaal een optie, gezien ik grote potten heb gekocht (dacht ruimte optimaal te benutten ) er zou wel een kacheltje tussen kunnen, maar is dat niet slecht voor de plantjes die er dicht op zitten? ik dacht zelf aan ophangen van een kachel, alleen ben niet 100% overtuigd of dit veilig is :

      Comment


        #4
        Re: verwarming (tent)

        je moet de plantjes niet recht voor de kachelzetten
        je hebt kachels om op te hangen btw.houd dan wel rekening met je tent zeil,folieof iets anders.deze moet wel vrij hangen
        grtz

        Comment


          #5
          Re: verwarming (tent)

          je hebt ook al verwarmingen die op 3 standen kunnen 750w,1250w,en natuurlijk 2000w als je je verwarming op 750/1250 zet kan je makkelijk aan de 20/21 gr gaan met lamp uit

          grtzzz

          Comment


            #6
            Re: verwarming (tent)

            ok bedankt voor jullie reacties, ik ga denk ik een kacheltje halen met een thermostaat erin, ik las ergens dat ik wel lampjes op de kachel goed dicht moet plakken ivm licht.

            ps ik was nog wel benieuwd of zo'n matje ook handig is gezien deze waterdicht zijn en je vanuit de wortels verwarmd.

            Comment


              #7
              Re: verwarming (tent)

              hey hoe groot is je hok en hoeveel heb je staan ik heb 100x100x180 met 16 st.
              Boven iedere 4 dames heb ik keramise bollen gehangen 60 watt per st 4 st dus.
              Snachts is het bij mij 23 gr constant met lampen uit en vrieskou op zolder dus moet zeggen werkt goed
              Die bollen kun je bij iedere vogel speciaal zaak kopen zijn voor broedkooien te verwarmen.
              Je heb ze in 60 -150 - 250 watt succes er mee groetjes gizmo

              Comment


                #8
                Re: verwarming (tent)

                ik heb bij de hornbach zo'n bouwkachel gekocht, was in de aanbieding, 30 euro! ook 1,5 meter ketting gehaald en wat S haken, handige van bouwkachel is dat er een handgreep op zit, ketting in 2 delen gehakt en opgehangen in mijn tent. bouwkachel heeft ook geen stomme lampjes erop zitten, heeft 3 standen, 650, 1350 en 2000 watt. ik heb hem op 650 watt gezet en nu is mijn hok rond de 22 graden als de lampen uitstaan, is ook lager in verbruik. ik heb ook getest of de verwarmings element niet rood gloeit, dit is niet het geval, dus geen licht als alles draait.

                Comment


                  #9
                  Re: verwarming (tent)

                  netjes dat is een prima temp nou nog goed kweken heel veel succes groetjes gizmo

                  Comment

                  Bezig...
                  X