Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke luchtbevochtiger?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke luchtbevochtiger?

    Korting op 420shop
    Hej,

    Ik sta op het punt een koudluchtbevochtiger te kopen maar omwille van het grote aanbod weet ik niet wat kiezen

    Wie heeft er goeie ervaringen met degelijke luchtbevochtigers?

    Mijn keuze ging naar deze http://indoorgarden.eu/Webwinkel-Pro...vochtiger.html
    omwille van zijn prijs en er een timer inzit, maar alle raad is welkom

    #2
    Re: Welke luchtbevochtiger?

    ik heb er ook een nodig, ik ben op onderzoek uitgegaan, de mistmaker, wat ook bij indoorgarden verkocht word, zie ik veel goede posts over, niet alleen hier op de forum, maar ook op andere sites en forums.

    als het klopt heb je 2 soorten, 1 type met 3 membranen en 1 type met 5 membranen, heb nog niet uitgezocht vanaf hoeveel m3 je beter de grotere kan aanschaffen.

    Comment


      #3
      Re: Welke luchtbevochtiger?

      Oorspronkelijk geplaatst door haka View Post
      ik heb er ook een nodig, ik ben op onderzoek uitgegaan, de mistmaker, wat ook bij indoorgarden verkocht word, zie ik veel goede posts over, niet alleen hier op de forum, maar ook op andere sites en forums.

      als het klopt heb je 2 soorten, 1 type met 3 membranen en 1 type met 5 membranen, heb nog niet uitgezocht vanaf hoeveel m3 je beter de grotere kan aanschaffen.
      Ik ga gaan voor de boneco u7133
      is er eentje met hygrostaat en heb hem op de kop kunnen tikken in het buitenland voor amper 60 euro nieuw op ebay
      Terwijl hij hier nieuw 160 euri's kost
      Long live the rich euro's

      Comment


        #4
        Re: Welke luchtbevochtiger?

        als je 6 euro wilt besparen kan je dezelfde bij de medimarkt halen volgens mij

        MediaMarkt is de nummer één winkelketen voor consumentenelektronica in Europa. Niet alleen het grootste assortiment onder één d
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

        Comment


          #5
          Re: Welke luchtbevochtiger?

          Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
          als je 6 euro wilt besparen kan je dezelfde bij de medimarkt halen volgens mij

          http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentr...display=online
          Nee deze is niet dezelfde
          Diegene die ik bedoel is van het merk boneco met ontkalkingspatroon en met iss stick bijgeleverd.
          Ook beschikt de mijne over hygrostaat, een optie waar je al makkelijk 50 euro meer voor betaalt
          Maar toch is de jouwe een goeie luchtbevochtiger voor een deftige prijs

          Comment

          Bezig...
          X