Met bang hart buig ik voor al de experts hier
Ik vrees wat af te gaan als complete beginner maar ben benieuwd naar jullie kritiek en feedback
in verband met materialen voor een (eerste) binnenkweek.
Situatie
Ben verplicht om permanent van thuis uit te werken.
Heb een kamer vrijgemaakt waar in de hoek nog net 60x60cm plaats is aan een stopcontact.
De kamer heeft acclimatisatie (temp en vochtigheid) en stroom is er genoeg via de zonnepanelen.
Het lijkt alsof iemand bovenaf signalen geeft dat het tijd wordt om binnen te kweken
Het doel is om max.1 feminized autoflower per keer te kweken in aarde.
Ervaring
Ik dacht toch iets van ervaring te hebben (enkele jaren lang buiten in volle grond al wat goede resultaten gehad)
maar na een half uurtje hier kweekverslagen te hebben gelezen moet ik die mening herzien.
Er komt toch wel wat meer bij kijken.
Dit is dus mijn eerste LED binnenkweek. De lamp heb ik al.
Materiaal
Mis ik nog iets essentieel hier?
Qua voeding heb ik nog de plagron alga grow en alga bloom.
Als grond misschien best plagron Promix nemen omdat die niet voorbemest is (had gelezen op dit forum dat dat een veel voorkomend probleem is voor zaailingen?)
Maar ik kwam hierbij ook op een tekst die stelde dat het hierbij niet nodig is om pH waarden te meten?
Ik vrees wat af te gaan als complete beginner maar ben benieuwd naar jullie kritiek en feedback
in verband met materialen voor een (eerste) binnenkweek.
Situatie
Ben verplicht om permanent van thuis uit te werken.
Heb een kamer vrijgemaakt waar in de hoek nog net 60x60cm plaats is aan een stopcontact.
De kamer heeft acclimatisatie (temp en vochtigheid) en stroom is er genoeg via de zonnepanelen.
Het lijkt alsof iemand bovenaf signalen geeft dat het tijd wordt om binnen te kweken
Het doel is om max.1 feminized autoflower per keer te kweken in aarde.
Ervaring
Ik dacht toch iets van ervaring te hebben (enkele jaren lang buiten in volle grond al wat goede resultaten gehad)
maar na een half uurtje hier kweekverslagen te hebben gelezen moet ik die mening herzien.
Er komt toch wel wat meer bij kijken.
Dit is dus mijn eerste LED binnenkweek. De lamp heb ik al.
Materiaal
Mis ik nog iets essentieel hier?
Qua voeding heb ik nog de plagron alga grow en alga bloom.
Als grond misschien best plagron Promix nemen omdat die niet voorbemest is (had gelezen op dit forum dat dat een veel voorkomend probleem is voor zaailingen?)
Maar ik kwam hierbij ook op een tekst die stelde dat het hierbij niet nodig is om pH waarden te meten?
Comment