Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste plant in een kluisje.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn eerste plant in een kluisje.

@ Fleuv: Als ik jou was zou ik wel kijken voor een goed zaadje, dat een autoflower is.
    Ook zou ik kijken naar een lowryder want ander kan je plantje niet volledig in het kluisje uitbloeien.

Succes nog!

Comment

@ frix: ja ik weet het, maar ik denk dat ik het bij een white widow plantje hou want als ze hoog genoeg is ga ik scroggen en over naar de bloeifase.
      @ kroket: Hoe moet ik nou lichte onderdruk in me kluisje laat ontstaan, op deze manier:

En hoe kan het dat er geen wietgeur ontsnapt of vrijkomt?

Greetz,
      Fleuv

Comment

alles kiertjes dicht tapen en koolstoffilter dan zou je geen geur mogen hebben
        sigpic

Comment

Door een hogere afzuigcapaciteit ten opzichte van je luchtaanvoer..
          Dus meer lucht afzuigen dan dat je aanvoert..

Makkelijkste manier zou zijn door het gebruik van een passieve inlaat..
          Echter moet je dan wel rekening houden met de diameter van je inlaat, bij een actieve inlaat hoeft dit niet..

Als je een sterkere afvoer dan aanvoer hebt zal er (als je ze al hebt) ook lucht aangezogen worden door de kieren, hier lekt dan dus geen geur weg..
          Zuig je vervolgens af of blaas je de lucht door het koolstoffilter wordt je lucht "gereinigd" van alle geurtjes..
          Ikzelf had eerder ook weinig vertrouwen in een koolstoffilter, maar deze heeft zich meer dan bewezen in de tijd dat ik hem gebruik!

Verder moet je je luchtaanvoer laag in de kast hebben en de afvoer hoog in de kast..
          Anders zal je nauwelijks tot geen luchtverplaatsing onderin je kast en dus tussen de planten hebben..
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

Bezig...
          X