Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help

    Korting op 420shop
    hallo ik heb een tent 90 bij 90 180 en ik heb een zaadje ontkiemt en die heb ik in de pot gezet water er bij en lamp aan op 18/6 en dat heb ik nu al 3dagen de lamp aan maar het plantje blijf nog heel klein want moet ik doen en ik wauwe graag uitleg over de klimaat hoe dat in de werking gaat

    #2
    Re: help

    wat voor info wil je zoek en vind dit forum zit vol met info

    Comment


      #3
      Re: help

      Die 600 Wat hang je vooraleerst op 100 cm en je zakt dan dagelijks een stukje gedurende de eerste een a twee weken tot 60 of 50 cm boven je plantjes. Temperatuur niet boven de 28 laten komen en niet lager dan 18 graden. Best schommel je niet meet dan 8 graden tussen min en max temperatuur. Als ze bovengronds niet groeien zijn ze waarschijnlijk bezig met het aanmaken van het wortelgestel. Als ze eenmaal goed geworteld zijn dan gaan ze bovengronds weer verder.

      Comment


        #4
        Alles hierboven en zorgen voor een hoge LV

        Comment


          #5
          Re: help

          En wanneer je plantje van boven niet lijk te groeien dan is hij wortel aan het aan maken en die zijn zeer belangrijk

          Gr Bella
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Moet het plantje "boven" wel goed uitzien..heb zelf net alles eruit getrokken en nieuwe gezet! Planten zagen niet echt vitaal uit, stonden stil en wortelstelsel was ook om te huilen voor 9 dagen voorgroei..

            Comment

            Bezig...
            X