Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hallo, nieuw hier en met een vraag..ga voor het eerst draaien met een lumatek Zeus 600w pro.
Iemand een idee op welke hoogte vanaf de plant te beginnen?
Thx
ben begonnen op 60/70 cm en in de bloei rond de 40/50 cm gehad. Had de sterkte niet volledig vol gezet, ongeveer op 3/4 van de regelaar. Planten deden het er prima onder. Weet niet of anderen het wel voor elkaar hebben gekregen, maar ik zie een duidelijk opbrengst verschil lumatek zeus en HPS 600. kwaliteit uitstekend, maar wel minder opbrengst. vond het een wat onhandelbare lamp door de grootte.
had de boel daarom maar voorzien van een elektrische lier , was gemakkelijk als je eens wat meer ruimte nodig had om te werken. succes
Jup, . Heb je topic verplaatst naar De kweekruimte. Staat nu dus in het goeie sub-forum .
Welkom op het forum hoor Tja, het is een beetje gebruik hier dat mensen zich ff voorstellen. Maar ik ben daar niet zo happerig op .
Is wel goed voor je reputatie hier . Mocht je vaker langskomen kun je dat dus ff overwegen.
Verwacht trouwens dat Lumatek zelf ook wel richtlijnen heeft over de hoogte en intesiteit van de lamp.. Kijk ff goed op de website.
Volgens mij hebben ze een hele PDF met info over die lamp.
Dit zijn de Bruce Banner 3,van zaadje tot nu bijna 2 weken onder gewone groei lamp, nu laat ik ze nog 1 week onder zeus groeien en dan op 12/12 bloeien ze staan sinds vandaag op zo'n 60 cm onder de lamp (zie foto)
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Ziet er goed uit.
Ik zou de lamp zo laten hangen , en om de paar dagen de intensiteit opvoeren,.....tot full power .
Ondertussen kan je de dames in het oog houden om te zien of ze het licht kunnen verdragen.
De moment dat ze happy zijn en je lamp draait full zou ik ze op 12/12 zetten .
Vandaag staat de lamp op 75% in het begin problemen gehad met de inlaat, led werd niet warm genoeg voor de tent dus weinig afzuiging en frisse lucht,de laatste fulltime gezet en de dames stonden weer fier(zie foto).....nu wel temp. Van 27 graden...
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment