Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vsa 600W mogelijkheden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vsa 600W mogelijkheden?

Korting op 420shop
    heej mensen
    ik heb ook een ELT vsa 600W
    maar kan ik deze dan ook gebruiken voor een groei lamp 600W?(aanraders over type groeilamp ook zeker meer dan welkom)
    en kan ik eventueel ook op deze vsa een 400W groei lamp draaien of werkt dit niet?
    peace baf

Re: vsa 600W mogelijkheden?

600 watt groei en bloeilamp hebben het zelfde vermogen en de zelfde fitting.dus die kan je door elkaar gebruikenhet is echter moeilijk om voor een betaalbaareprijs aan een son t agro te komen in de 600 watt uitvoering.ik gebruik zelf geen speciaale groeilamp om voor te groeien,de meeste doen dat ook niet is niet echt nodig.ik groei gewoon onder de bloeilamp geen probleem,en ze worden toch best grootnieuwrek 049.jpg

Comment

Re: vsa 600W mogelijkheden?

heej tumble tnx voor je reactie,
      was aant denken zon philips master green power 38 euro kost die dacht ik snel mee klaar te zijn maar
      ik had gister nog ff lopen berekenen en als ik voorgroei onder wat voor 600watt dan ook kost het me met een energie prijs van 22cent, 100euro meer dan als ik tl zou gebruiken.
      dus denk dat ik gewoon tl ga gebruiken lukt ook bij anderen.
      had me denk ik een beetje teveel mee laten sleuren door die moooie verkoop praatjes wat bij de lampen erbij geschreven word,
      ma niet in mn achterhoofd hebbende dat die 600watter wel 18 uur per dag moet burne,,(wel rekening gehouden dat het vanaf zaad komt dus max 4 weken 18uur per dag)

peace

Comment

Bezig...
      X