Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat ben ik kwijt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wat ben ik kwijt?

    Nice, nog meer goede tips!
    Ik start sowieso nog niet deze maand. We doen het rustig aan en maken een potje van geld dat we gewoon kunnen missen. Dan heb je er ook minder snel spijt van, haha.
    Maar waarvoor werkt het zwartwit folie dan precies? Sorry ik ben nog 100% rookie dus ik vraag zo veel mogelijk. Wil niet eindigen met een slappe oogst van 20 gram over 5 plantjes

    Maar vijver folie en zwartwit folie in een vijver winkel, Afzuig installatie in een 2e handswinkel of hier op het forum(ik zie geen enkele topic bij kopen en verkopen staan), lamp nieuw kopen (welke lamp? 600W lijkt me het beste maar weet iemand een goede en niet veel te dure lamp hiervoor?). 5 emmers en 5 Speciekuipen kopen. En dan nog een koolstoffilter (of is dit onnodig?), voedingsstoffen(welke? hoeveel?!) en een ph ec meter(domme vraag maar wat doet dat precies?)

    Bedankt voor alle handige info! Ik vind het nu al geweldig en ben nog niet eens begonnen met kweken

    Grtz, Toti

    Comment


      #17
      Re: Wat ben ik kwijt?

      Ergens tussen de 500 en 750 euro ben je echt wel kwijt als je iets behoorlijks wil opzetten,. Dus gewoon een ruimte van 1m * 1m * 2m . Wil je het kleiner opzetten dan moet gaan denken aan oude systeemkasten van computers of keukenkastjes. Met hier en daar wat rommel op de kop te tikken red je het dan met 200 euro of minder. Toch zijn er lieden die daar plezier aan beleven.

      Comment


        #18
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


          #19
          Re: Wat ben ik kwijt?

          4 pc fantjes eentje voor je toevoer van verse lucht en 1 a 2 voor je afzuiging van warme lucht
          En jij zegt dat zoiets voldoende is voor 2 m2? Ik zeg droom verder.

          Een fatsoenlijke kweekruimte kost nu eenmaal wat geld, als je dat niet hebt kun je beter buiten kweken.
          Last edited by mathijs; 9 April 2011, 11:46.

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Re: Wat ben ik kwijt?

              ind!
              Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
              een aantal emmers of speciekuipen is veel voordeliger
              sigpic

              Comment

              Bezig...
              X